Παρ05102024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Επιμένουν»...ο Ρώσοι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

giakounin-000Ο ισχυρός άνδρας των ρωσικών σιδηροδρόμων Βλαντιμίρ Γιακούνιν από του βήματος του συνεδρίου του Economist που είναι σε εξέλιξη, αναφέρθηκε στους επενδυτικούς σχεδιασμούς των ρωσικών σιδηροδρόμων, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τον ΟΛΘ.

Κρουαζιέρα: «Κλειδί» ανάπτυξης οι συνδυασμένες μεταφορές

pireas-kroyazieras-00Αποτελεί το «home porting» την «αχίλλειο πτέρνα» για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα; Η απάντηση που έρχεται από τους insiders φαίνεται ικανή να ανατρέψει τα μέχρι σήμερα γνωστά και έως και πολυσυζητημένα θέματα που σχετίζονται με αυτό καθ' αυτό το home porting και τον μύθο που έχει καλλιεργηθεί ,καθώς συγκλίνουσες είναι οι απόψεις ότι τα ελληνικά λιμάνια στερούνται της δυνατότητας των συνδυασμένων μεταφορών και μάλιστα των επιβατικών.

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας από την ΟΜΥΛΕ

omile- 53«Την κυβερνητική πολιτική εκποίησης της δημόσιας περιουσίας», καταγγέλλει η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) και καλεί τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο των συνδικάτων αύριο Τετάρτη στις 7 το απόγευμα στο Σύνταγμα.

Παράταση στο Θριάσιο

thriasioΠαράταση μέχρι την 1η Αυγούστου έδωσε η ΓΑΙΟΣΕ για την υποβολή μη δεσμευτικής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, η οποία έληγε στις 11/07/14.

LNG από το Rotterdam Gate θα παίρνει η Shell

hafen rotterdamΆλλο ένα θετικό έχει να εγγράψει στις προσφερόμενες υπηρεσίες του το λιμάνι του Rotterdam καθώς από τις ειδικές εγκαταστάσεις του θα προμηθεύει τη Shell, ύστερα από συμφωνία που συνάφθηκε, με υγροποιημένα αέρια (LNG).

LNG: Τα ευρωπαϊκά λιμάνια ετοιμάζονται για την... επόμενη ημέρα

lng-anefodiasmosΕκ νέου στο προσκήνιο τα λιμάνια της Β. Ευρώπης που φαίνεται ότι εφαρμόζουν στο έπακρο την ελληνικότατη παροιμία «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν... κλπ) καθώς προετοιμάζονται για να μπορούν να παράσχουν εφοδιασμούς πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και όχι μόνο που θα χρησιμοποιούν καύσιμο πρόωσης LNG.

Λιμάνι Λαυρίου: Περιμένοντας τον προαστιακό

lavrioΤις προσεχείς ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί από τον υπουργό αρμόδιο για θέματα μεταφορών και δικτύων Μ. Χρυσοχοϊδη, ο σχεδιασμός για την επέκταση του προαστιακού από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου, όπως ο ίδιος αποκάλυψε σε συνέντευξή του σε διαδικτυακό μέσο.

Β. Ευρώπη: Αυξητική η κίνηση εμπορευματοκιβωτίων

eborevmatokivotia-0432Χαράς ευαγγέλια για τις ηγεσίες των εμπορικών λιμένων της Β. Ευρώπης. Αιτία η δημοσιοποίηση στατιστικών και άλλων στοιχείων που εμφανίζουν αυξητική τάση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων προμηνύοντας τη συνέχισή της και στο δεύτερο εξάμηνο.

Συναγερμός για… hackers

containerterminals 0Ενώ ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος για την e- ανάπτυξη και e- εκσυγχρονισμό των συστημάτων πληροφορικής που υποστηρίζουν λιμενικές λειτουργίες αίσθηση έχουν προκαλέσει πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας για επιθέσεις hackers σε συσκευές στελεχών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.

Συζητήσεων συνέχεια για την Ρ3

untitledΝα μην «εγκαταλειφτεί» το σχέδιο ανάπτυξης της Ρ3 κάλεσε τις συμμετέχουσες εταιρίες ο εκ των μετόχων της CMA CGM Robert Yildirim σε δηλώσεις του που έγιναν στο περιθώριο της TOC Europe exhibition ο οποίος φαίνεται ότι δεν εξεπλάγη από την αντίδραση του Πεκίνου.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - RZD διεκδικητές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

trainoseΕπισημοποιείται και από ελληνικής πλευράς το ενδιαφέρον των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD), καθώς στην πρόσφατη Γ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατέστη γνωστό μεταξύ των άλλων ότι θα διεκδικηθεί συμμετοχή στο διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την RZD.

Αντιδράσεων συνέχεια

olp-087Για δυναμικές κινητοποιήσεις στο δεύτερο δεκαήμερο του επομένου μηνός κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η «παμπειραϊκή επιτροπή» που αντιτίθεται στα κυβερνητικά σχέδια ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ η οποία και συνεδρίασε σε αίθουσα του ΟΛΠ.

Σε δυσθεώρητα ύψη το κόστος ανάσχεσης των παράνομων μεταναστών σε Ελλάδα-Ιταλία

Ασύλληπτα είναι τα κόστη κατ' έτος που αναλύονται σε ανθρωποώρες καύσιμα αλλά και επιχειρησιακές φθορές χρήσης, τα οποία και επιβαρύνουν τους κρατικούς προϋπολογισμούς Ελλάδας και Ιταλίας, που αφορούν στην ανάσχεση της παράνομης μετανάστευσης από τα θαλάσσια σύνορα της ΕΕ σε Ελλάδα και Ιταλία.

Ενισχυτικά της «απογείωσης» του Πειραιά τα cluster

olp-5739Ποιο είναι το ενισχυτικό για την επιτυχή προώθηση του λιμανιού του Πειραιά ακόμη κοντύτερα στις πρώτες θέσης της κατάταξης των ευρωπαϊκών λιμένων και όχι μόνο;

Διεθνές Σεμινάριο Port State Control σύμφωνα με το Μνημόνιο Συνεννόησης των Παρισίων

Paris MOUΟλοκληρώθηκαν με επιτυχία, την Πέμπτη 19-06-2014, οι εργασίες του 3ημερου Διεθνούς Σεμιναρίου που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου σε συνεργασία με την Γραμματεία του Μνημονίου Κατανόησης των Παρισίων (Paris MoU) για τους ελέγχους πλοίων από τις Αρχές του Κράτους Λιμένα (Port State Control).

Το λιμάνι του Πειραιά και η προειδοποίηση Γράτσου

gratsos giorgosΔικαιωμένος αισθάνεται ο Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΝΕΕ) κ. Γιώργος Γράτσος από τις τελευταίες εξελίξεις στο λιμάνια του Πειραιά και κυρίως από την λειτουργία του τραίνου, που συνδέει πλέον τον Πειραιά με την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη και το καθιστά πύλη της Ευρώπης για το διαμετακομιστικό εμπόριο.
Παράλληλα υπογραμμίζει με σημασία ότι: «Σήμερα, με τον πρώτο συρμό εμπορευματοκιβωτίων, το λιμάνι του Πειραιά κατέστη σημαντικό διευρωπαϊκό διαμετακομιστικό κέντρο. Ενδεχομένως να υπάρξουν πολύπλευρες και ασύμμετρες αντιδράσεις. Διακυβεύονται μεγάλα συμφέροντα. Ας ληφθεί ιδιαίτερα υπόψη».

Ευ. Μαρινάκης στο FORTUNE: «Απαράδεκτη η πώληση του λιμανιού. Το λιμάνι του Πειραιά, δεν μπορεί να πωληθεί σε ιδιώτη. Να φορολογηθούν οι εφοπλιστές»

marinakis-politiki«Θεωρώ ότι η πώληση του λιμανιού είναι απαράδεκτη. Το έχω πει επανειλημμένως και είναι δέσμευση του συνδυασμού μας ότι το λιμάνι δεν πωλείται. Αν κοιτάξετε στις χώρες της Ευρώπης, το 97% των μεγάλων λιμανιών ανήκουν στον Δήμο και τα επιμελητήρια. Το λιμάνι δεν μπορεί να πουληθεί σε έναν ιδιώτη».

Σινο-Ρωσική «μάχη» για ΤΡΑΙΝΟΣΕ- λιμάνια με «φόντο» Ε.Ε.

cosco-olp-provlitaΟι πρόσφατες αναφορές του Κινέζου πρωθυπουργού και για τις σιδηροδρομικές μεταφορές φαίνεται ότι λειτούργησαν καταλυτικά για την επαναφορά στο προσκήνιο του συνόλου των θεμάτων που άπτονται των ιδιωτικοποιήσεων που επιχειρεί η ελληνική κυβέρνηση στο σιδηροδρομικό πεδίο.

Χάρη στην COSCO «ξύπνησε» ο Πειραιάς...

olp limani peiraias 4 600«Επίκαιρες όσο ποτέ» παραμένουν οι «απαιτήσεις» των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων του ΟΛΠ αναφορικά με την δυναμική που μπορεί να αναπτύξει το υπό τον έλεγχο του ΤΑΙΠΕΔ πλέον εμπορικό και επιβατικό λιμάνι του Πειραιά. Κύκλοι των οποίων έσπευσαν με αφορμή τις ανακοινώσεις συνδικαλιστικών φορέων των λιμενεργατών αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ να σχολιάσουν τις αιτιάσεις που αναφέρονται στις εν λόγω ανακοινώσεις.

Διαχειριστές λιμένων: Ξαναβρήκαν τον... ύπνο τους

Damietta-600x0Μια «διαφορετική» εξέλιξη επέφερε η «εγκατάλειψη» του «μοντέλου» της Ρ3 για τους διαχειριστές λιμένων καθώς φαίνεται να ξαναβρίσκουν «τον ύπνο τους» που το είχαν χάσει με την εμφάνιση των πρώτων στοιχείων για την Ρ3 και τις άλλες «συμμαχίες».

Ξεκίνησαν οι διεθνείς δραστηριότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

treno limaniΈντεκα αμαξοστοιχίες με κοντέινερ, τα οποία περιείχαν εξαρτήματα ορισμένων εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιριών από τον κλάδο της υψηλής τεχνολογίας, έχουν δρομολογηθεί το τελευταίο διάστημα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με προορισμό γραμμές συναρμολόγησης της Κεντρικής Ευρώπης και σε συνεργασία με την PCT.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter