Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Προσπάθεια περιορισμού της ευθύνης με νόμο του 1851

0baltimore

Και ενώ οι συζητήσεις και οι εκτιμήσεις περί του κόστους αποκατάστασης της γέφυρας Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης καλά κρατούν ο ιδιοκτήτης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali κατέθεσε ομοσπονδιακή αγωγή για να περιορίσει την ευθύνη για την καταστροφή της γέφυρας. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η αίτηση αγωγής αρνείται την ευθύνη για το ατύχημα και επιδιώκει να περιορίσει οποιαδήποτε πληρωμή στο μέγιστο ποσό των 43,7 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αναφορά στηρίζεται στον νόμο περί περιορισμού της ευθύνης του 1851 (LOLA), ο οποίος επιτρέπει στον πλοιοκτήτη να περιορίσει το συνολικό ποσό της ευθύνης του σε όχι περισσότερο από την αξία του πλοίου μετά το ατύχημα, συν την αξία του εκκρεμούς ναύλου. Η Grace Ocean και η Synergy αρνήθηκαν ότι αυτοί ή το σκάφος είχαν οποιαδήποτε ευθύνη για το χτύπημα στη γέφυρα Key. Εναλλακτικά, εάν υπήρχαν ελαττώματα με το σκάφος, δεν είχαν εκ των προτέρων «γνώση ή γνώση» τέτοιων ελαττωμάτων, ισχυρίστηκαν στην κατάθεση. Ο νόμος προστατεύει έναν πλοιοκτήτη μόνο εάν το ατύχημα συνέβη «χωρίς το προνόμιο ή τη γνώση του πλοιοκτήτη». Η αίτηση της Grace Ocean προτείνει επίσης την ενοποίηση όλων των διαφορών στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Βαλτιμόρης και την επιβολή προθεσμίας κατάθεσης στις 24 Σεπτεμβρίου για όλες τις αξιώσεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter