Παρ08152025

Last updateΠαρ, 15 Αυγ 2025 4pm

Ανακατασκευή μηχανών για μεθανόλη

0Meyer Werft

Η Everllence, η μετονομασμένη επιχείρηση κινητήρων της MAN Energy Solutions και η MEYER RE, η επιχείρηση παροχής υπηρεσιών που ξεκίνησε από τη Meyer Werft, προωθούν τις προσπάθειές τους για λύσεις μετασκευής μεθανόλης στη ναυτιλιακή βιομηχανία και ειδικά για κρουαζιερόπλοια. Μετά τη δημιουργία μιας στρατηγικής συνεργασίας, οι εταιρείες αναφέρουν ότι λαμβάνουν σημαντικά μέτρα για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα του τομέα, διασφαλίζοντας παράλληλα τη λειτουργική αποδοτικότητα και τη συμμόρφωση με τους αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Η συνεργασία επικεντρώνεται στη μετασκευή των υφιστάμενων τετράχρονων κινητήρων και πλοίων Everllence, παρέχοντας μια πρακτική και κλιμακούμενη λύση για τις ναυτιλιακές εταιρείες που μεταβαίνουν σε πιο πράσινες εναλλακτικές λύσεις καυσίμων. Η εταιρική σχέση στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οδικού χάρτη που περιγράφει τα τεχνικά και επιχειρησιακά βήματα που απαιτούνται για τη μετάβαση στη μεθανόλη ως κύρια πηγή καυσίμου. Αυτό περιλαμβάνει τη μετασκευή σκαφών, την ανάπτυξη υποδομών για την τροφοδοσία μεθανόλης και τη θέσπιση προτύπων ασφαλείας και βέλτιστων πρακτικών σε ολόκληρη τη βιομηχανία.
Η MAN είχε ανακοινώσει τα εμπορικά πακέτα ανακατασκευής το 2024 ως το επόμενο βήμα για τη βιομηχανία. Η εταιρεία συνεργάστηκε με τη Maersk για την πρώτη μετατροπή εμπορευματοκιβωτίων σε πρόωση μεθανόλης διπλού καυσίμου. Από τότε, η COSCO έχει επίσης ξεκινήσει μετατροπές μεθανόλης και η Hapag-Lloyd, σε συνεργασία με τη Seaspan, ανακοίνωσε σχέδια για την έναρξη μετατροπών στο στόλο της.
Η Norwegian Cruise Line ήταν η πρώτη που διερεύνησε την έννοια των μετατροπών για τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια της, τα οποία κατασκευάστηκαν κυρίως από τον Meyer Werft και εξοπλίστηκαν με κινητήρες ντίζελ MAN.
Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε για να είναι έτοιμο για μεθανόλη ολοκληρώθηκε από τον Meyer Turku στη Φινλανδία το 2024 για την TUI ως Mein Schiff 7 και ο Meyer, σε συνεργασία με την Disney Cruise Line, ανέφερε ότι διερευνούσαν μεθανόλη ως μέρος του έργου για την ολοκλήρωση του πρώην Genting Hong Kong's Global Dream που αγόρασε η Disney και ο Meyer ολοκλήρωνε ως Disney Adventure. Το πλοίο πρόκειται να τεθεί σε υπηρεσία στα τέλη του 2025.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter