Σαβ05112024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΛΙΜΑΝΙΑ

Σύνδεση λιμένων Ελλάδας-Τουρκίας προτείνουν επιχειρηματικοί φορείς

eboriko limani kavalasΠρωτοβουλία για τη δημιουργία μιας εναλλακτικής πύλης εισόδου των τουρκικών προϊόντων στην Ελλάδα και περαιτέρω προώθησής τους στην ενιαία ευρωπαϊκή αγορά ανέλαβε το Ελληνοτουρκικό Επιμελητήριο Βορείου Ελλάδος.

Κρίσιμο το προσεχές διάστημα για τις αποκρατικοποιήσεις λιμένων

OLP-853-Εστίες συνεχών αγώνων, με στόχο να ανατραπεί κάθε μορφής ιδιωτικοποίηση, ανακοίνωσε προ ολίγου ότι θα κατέστησε τα λιμάνια η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος, (ΟΜΥΛΕ) η οποία ως γνωστόν αντιτίθεται σε οποιαδήποτε μορφή ιδιωτικοποίησης των Ο.Λ.Π. και Ο.Λ.Θ., αλλά και των λοιπών στρατηγικής σημασίας λιμένων της χώρας.

Επισκευαστική ζώνη: «Συμφώνησαν ότι διαφωνούν...»

evep-098«Συμφώνησαν ότι διαφωνούν» και διαφώνησαν ότι συμφωνούν... Το εν λόγω «παράδοξο» ήταν αποτέλεσμα ατελέσφορης προσπάθειας του ΕΒΕ Πειραιώς να θέσει θέμα περί την επισκευαστική ζώνη ενόψει της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ .

Ιδιωτικοποίηση Ο.Λ.Π.: Έντονη αντίδραση Δ.Ν.Ε. προς Ε.Β.Ε.Π.

idiotikopoiisi-limaniΕκ διαμέτρου αντίθετη άποψη διατύπωσε για μία ακόμα φορά η Διεθνής Ναυτική Ένωση (Δ.Ν.Ε.), η οποία εκφράζει τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων απέναντι στις «φωνές» που υποστηρίζουν το υφιστάμενο status quo αναφορικά με τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμένα Πειραιά.

Ο.Λ.Θ.: Αναμένοντας το ΤΑΙΠΕΔ

OLTH-77Το ΤΑΙΠΕΔ εναπόκειται να αποφασίσει το πότε θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες ιδιωτικοποίησης του λιμένα Θεσσαλονίκης, όπως ανέφερε από του βήματος του Economist, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης.

Γ. Μπουτάρης: «Να μην πωληθεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης»

OLTH-84Κόντρα ανάμεσα στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και τον Επίτροπο Μεταφορών της Ευρωπαικής Ένωσης Σιμ Κάλλας πυροδότησε η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, στη διάρκεια των εργασιών του συνεδρίου του Economist, που διοργανώνεται σε ξενοδοχείο της πόλης.

Συνδυασμένες μεταφορές: «Βρέχει» κονδύλια αλλά κρατάμε ομπρέλα…

olth-660Δεν προκάλεσαν καμία έκπληξη αλλά τουναντίον επιβεβαίωσαν τους από ετών διατυπωμένους φόβους κύκλων των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων ότι δεν έχουν αξιοποιηθεί προγράμματα και κονδύλια για την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών και δη στο πεδίο συνεργασίας πλοίου σιδηροδρόμου τα όσα διατυπώθηκαν μεταξύ άλλων στη Θεσσαλονίκη στο συνέδριο του Economist.

Ν.Αρβανίτης: Εξεπλάγημεν με την θέση ΕΒΕΠ για το λιμάνι

arvanitis-00Έκπληξη απογοήτευση και προβληματισμό σε κύκλους των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων φαίνεται ότι προκάλεσαν οι θέσεις του ΕΒΕΠ περί του μοντέλου που μπορεί να δώσει αναπτυξιακό χαρακτήρα στις δραστηριότητες του λιμένα.

Αναπτύσσεται η MSC στην Αμβέρσα

Antwerp-portΣε προχωρημένη φάση βρίσκονται οι συζητήσεις για την ανάπτυξη στην αριστερή όχθη της ποτάμιας οδού του λιμένα της Αμβέρσας με στόχο να εξυπηρετηθούν στο άμεσο μέλλον φορτία που θα καταπλέουν στο λιμάνι με πλοία της Ρ3 στην οποία και μετέχει ως γνωστόν η MSC.

«Κουτσή» η... σιδηροδρομική Εγνατία

money-66Όνειρο ήταν και πάει καθώς το ταρακούνημα από τα νούμερα του ΕΣΠΑ μάλλον λειτούργησε αφυπνιστικά σε σχεδιασμούς που ήθελαν την ένωση του λιμένα της Ηγουμενίτσας με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο.

ΕΒΕΠ: Υπό προϋποθέσεις και με παραχώρηση η αναζωογόνηση της «ζώνης»

WEB AERIAL PERAMAΣτο προσκήνιο εκ νέου φέρνουν τα Επιμελητήρια του Πειραιά (ΕΒΕΠ-ΒΕΠ-ΕΕΠ) το θέμα της αναζωογόνησης της επισκευαστικής ζώνης του Περάματος μέσα από μία ανοιχτή συζήτηση, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014, στις 17:00 μ.μ., στο Μέγαρο του Ε.Β.Ε.Π.

Για πλήρη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ μιλά το ΥΠΑΝ και προσκαλεί Κινέζους επενδυτές

16283859 EV AN LIMANI PEIRAIAS0.limghandlerΝα συμμετέχουν στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά κάλεσε τους Κινέζους επενδυτές ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Νότης Μηταράκης, κατά την επίσκεψή του στο Πεκίνο και διατύπωσε την άποψη ότι η πλήρης ιδιωτικοποίηση θα αυξήσει περισσότερο την αποτελεσματικότητα, θα οδηγήσει σε νέες επενδύσεις και θα είναι επωφελής για την ελληνική οικονομία.

Τρείς προσκλήσεις για μία… πώληση

OLP-853-Ήταν η τρίτη κατά σειρά μετά από εκείνη του πρωθυπουργού και του Προέδρου της Δημοκρατίας που απευθύνθηκε επισήμως στην Κινεζική πλευρά να επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά δια της COSCO. Ο λόγος για την πρόσκληση που απηύθυνε o υφυπουργός Ανάπτυξης, Νότης Μηταράκης ευρισκόμενος σε αποστολή για την ανάπτυξη- προσέλκυση επενδύσεων σε τομείς της ελληνικής οικονομίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter