Σαβ05042024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η κρίση στην Ερυθρά εκτός των ναύλων αυξάνει και το CO2

rupoi ploion6

Η Sea-Intelligence υπολόγισε ότι οι εκπομπές CO2 των ναυτιλιακών εταιρειών θα αυξηθούν ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας. Σύμφωνα με την Sea-Intelligence, υπάρχουν τρεις παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη: τα μεγαλύτερα μήκη πλεύσης οδηγούν σε αυξημένες εκπομπές, όπως και οι υψηλότερες ταχύτητες πλεύσης για τη διατήρηση των εβδομαδιαίων αναχωρήσεων και η μετάβαση από μεγάλα σκάφη σε μικρότερα, λιγότερο αποδοτικά πλοία. Εάν οι ναυτιλιακές γραμμές χρησιμοποιούν τα ίδια πλοία με τις ίδιες ταχύτητες, οι εκπομπές αυξάνονται σε αναλογία 1: 1 καθώς αυξάνονται οι αποστάσεις πλεύσης. Καθώς οι αποστάσεις πλεύσης γύρω από την Αφρική είναι κατά μέσο όρο 31% και 66% μεγαλύτερες από εκείνες από την Ασία προς τη Βόρεια Ευρώπη και τη Μεσόγειο, οι εκπομπές CO2 θα αυξηθούν, κατά αναλογία τουλάχιστον. Επίσης εάν τα πλοία πλέουν γρηγορότερα, η Sea-Intelligence προβλέπει ότι οι εκπομπές θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο, επειδή η κατανάλωση καυσίμου δεν είναι γραμμική συνάρτηση της ταχύτητας πλεύσης. Τέλος, καθώς οι ναυτιλιακές γραμμές αγωνίζονται να εισαγάγουν σταδιακά πρόσθετη χωρητικότητα για να καλύψουν τη μεγαλύτερη απόσταση πλεύσης, η Sea-Intelligence είδε μικρότερα, λιγότερο αποδοτικά πλοία να αναπτύσσονται στην Ασία-Ευρώπη. Σε βάση TEU, ορισμένα από αυτά τα μικρότερα πλοία εκπέμπουν 141% περισσότερο CO2 από τα τυπικά ULCV.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter