Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Δρομολογεί το πρώτο "μεγάλο" boxship μεθανόλης στη γραμμή Ασίας Ευρώπης η MAERSK

0MaerskLine

Το πρώτο από μία σειρά 18 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο μεθανόλης θα δρομολογήσει σε γραμμή Ασίας Ευρώπης η MAERSK. Το πλοίο θα ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι στην υπηρεσία στη γραμμή AE7 μεταξύ Ασίας και Ευρώπης στις 9 Φεβρουαρίου 2024, με ελλιμενισμούς στη Σαγκάη, το Tanjung Pelepas, το Κολόμπο και το Αμβούργο, με το Ningbo της Κίνας. Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries (HHI) στη Νότια Κορέα έχει ονομαστική χωρητικότητα 16.000 TEU και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου που επιτρέπει τη λειτουργία μεθανόλης καθώς και βιοντίζελ και συμβατικών καυσίμων. Επίσης θα ονομαστεί στο ναυπηγείο στα τέλη Ιανουαρίου 2024, πριν από την ανάπτυξή του στο συγκεκριμένο . Τα επόμενα δύο αδελφά πλοία θα αναπτυχθούν το πρώτο εξάμηνο του 2024, με τελετές ονοματοδοσίας στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας και στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια. Η MAERSK ελπίζει να παραλάβει τέσσερα ακόμη αδελφά πλοία το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Θα είναι το δεύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο ικανό να πλέει με πράσινη μεθανόλη, καθώς το πρώτο είναι το feeder πλοίο Laura Maersk, το οποίο άρχισε να λειτουργεί τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους. Η MAERSK έχει εξασφαλίσει επαρκή πράσινη μεθανόλη για να καλύψει το παρθενικό ταξίδι του πλοίου και συνεχίζει να εργάζεται επιμελώς για λύσεις προμήθειας 2024-25 για τον στόλο πλοίων με δυνατότητα μεθανόλης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter