Τετ05012024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Διαλύσεις πλοίων: Δέσμευση του Πακιστάν στη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ

scrap ship 1

Το Πακιστάν έχει επικυρώσει τη συνθήκη του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) για την ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον ανακύκλωση πλοίων, τη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ. Η διεθνής σύμβαση του Χονγκ Κονγκ για την ασφαλή και περιβαλλοντικά ορθή ανακύκλωση πλοίων θα τεθεί σε ισχύ στις 26 Ιουνίου 2025. Η συνθήκη υιοθετήθηκε σε διπλωματική διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Χονγκ Κονγκ της Κίνας το 2009. Στόχος της είναι να διασφαλίσει ότι τα πλοία, όταν ανακυκλώνονται μετά το τέλος της επιχειρησιακής ζωής τους, δεν ενέχουν περιττούς κινδύνους για την ανθρώπινη υγεία, την ασφάλεια και το περιβάλλον.
Η συνθήκη θέτει ευθύνες και υποχρεώσεις σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη - συμπεριλαμβανομένων των πλοιοκτητών, των ναυπηγείων, των εγκαταστάσεων ανακύκλωσης πλοίων, των κρατών σημαίας, των κρατών λιμένα και των κρατών ανακύκλωσης. Με την έναρξη ισχύος της σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, τα πλοία που πρόκειται να αποσταλούν για ανακύκλωση θα πρέπει να φέρουν επί του σκάφους κατάλογο επικίνδυνων υλικών.
Οι μονάδες ανακύκλωσης πλοίων που έχουν εξουσιοδοτηθεί από τις αρμόδιες αρχές θα πρέπει να παρέχουν ένα σχέδιο ανακύκλωσης πλοίων, ειδικά για κάθε σκάφος που πρόκειται να ανακυκλωθεί. Επιπλέον, οι κυβερνήσεις θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι εγκαταστάσεις ανακύκλωσης υπό τη δικαιοδοσία τους συμμορφώνονται με τη σύμβαση.
Η σύμβαση του Χονγκ Κονγκ περιλαμβάνει πλέον τα ακόλουθα συμβαλλόμενα μέρη: Μπαγκλαντές, Βέλγιο, Δημοκρατία του Κονγκό, Κροατία, Δανία, Εσθονία, Γαλλία, Γερμανία, Γκάνα, Ινδία, Ιαπωνία, Λιβερία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Βασίλειο των Κάτω Χωρών, Νορβηγία, Πακιστάν, Παναμά, Πορτογαλία, Σάο Τομέ και Πρίνσιπε, Σερβία, Ισπανία και Τουρκία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter