Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Αέριοι ρύποι: Αυστηρότερος κανονισμός για τα λιμάνια της Καλιφόρνια

rypoi naftilia 057288

Ο νέος κανονισμός της Καλιφόρνιας που αποσκοπεί στην περαιτέρω μείωση της ρύπανσης από τα πλοία που ελλιμενίζονται στα λιμάνια της είναι σε ισχύ. Στο πλαίσιο του νέου μέτρου ελέγχου, σχεδόν όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, επιβατών, ro-ro και δεξαμενόπλοιων που επισκέπτονται μεγαλύτερους θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς στην Καλιφόρνια θα πρέπει να χρησιμοποιούν εγκεκριμένη στρατηγική ελέγχου των εκπομπών CARB, η οποία θα επιτυγχάνει τουλάχιστον 80% μείωση των βοηθητικών εκπομπών κινητήρων κατά τη διάρκεια παραμονής τους. Τα περισσότερα σκάφη θα πρέπει να χρησιμοποιούν την ισχύ ξηράς προκειμένου να διασφαλίζεται η συμμόρφωση, αν και θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις, όπως ένα σύστημα δέσμευσης και ελέγχου των εκπομπών ή μια άλλη στρατηγική ελέγχου των εκπομπών επί του σκάφους. Μπορεί επίσης να απαιτηθούν μειώσεις των εκπομπών από τους βοηθητικούς λέβητες των δεξαμενόπλοιων.
Ενώ το νέο μέτρο ελέγχου τέθηκε επίσημα σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2021, η συμμόρφωση με τα σκάφη που επισκέπτονται δεν θα απαιτείται πριν από το 2023. Από την 1η Ιανουαρίου 2023, τα εμπορευματοκιβώτια και τα επιβατηγά πλοία, τα οποία περιλαμβάνονται ήδη στον προηγούμενο κανονισμό, θα μεταβούν στο νέο μέτρο ελέγχου. Τα σκάφη Ro-ro θα πρέπει να συμμορφωθούν με το νέο μέτρο ελέγχου από το 2025. Τα δεξαμενόπλοια που ελλιμενίζονται στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς πρέπει επίσης να συμμορφώνονται από το 2025, ενώ τα δεξαμενόπλοια στη Βόρεια Καλιφόρνια έχουν διορία μέχρι το 2027.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter