Πεμ09042025

Last updateΠεμ, 04 Σεπ 2025 10am

Προειδοποίηση IUMI

0Felicity

Η International Union of Marine Insurers ενημέρωσε τις οδηγίες της για να προειδοποιήσει ότι οι χειριστές PCTC και ropax διατρέχουν κίνδυνο έκρηξης κατά τη διάρκεια πυρκαγιάς EV επί του σκάφους, ένα πρόβλημα που προηγουμένως δεν είχε εξεταστεί αλλά κατέστη επίκαιρο μετά τα τελευταία περιστατικά που έχουν σημειωθεί.


Οι πυρκαγιές ηλεκτρικών οχημάτων αποτελούν σημαντική πηγή ανησυχίας για τους φορείς εκμετάλλευσης ro/ro εδώ και χρόνια και αρκετοί φορείς εκμετάλλευσης τους έχουν απαγορεύσει τη μεταφορά. Μόλις οι μπαταρίες EV εισέλθουν σε θερμική διαφυγή, καίγονται σε υψηλή θερμοκρασία και είναι δύσκολο να σβήσουν μόνιμα. Εκπέμπουν επίσης μεγάλες ποσότητες τοξικών, εύφλεκτων αναθυμιάσεων, καθιστώντας την πυρόσβεση ακόμη πιο δύσκολη στους στενούς χώρους ενός πλήρους καταστρώματος ro/ro. Η βιομηχανία έχει προσαρμόσει τις πρακτικές πυρόσβεσης για να λάβει υπόψη την πραγματικότητα των πυρκαγιών EV και οι φορείς εκμετάλλευσης προτιμούν τώρα να κλείσουν τον εξαερισμό και να πλημμυρίσουν το πληγέν αμπάρι με το σταθερό σύστημα CO2. Αυτή είναι και η σύσταση της IUMI και η οργάνωση συνιστά ότι «τα σταθερά συστήματα πυρόσβεσης θα πρέπει να εφαρμόζονται έγκαιρα, σωστά και με ασφάλεια πρώτα και όχι η χειροκίνητη πυρόσβεση». Η «πρώιμη» συνιστώσα αυτής της συμβουλής είναι απαραίτητη, λέει η IUMI, επειδή η αναμονή θα μπορούσε να επιτρέψει στην πυρκαγιά να επεκταθεί στο σημείο που το σταθερό σύστημα να απενεργοποιηθεί από τη φωτιά ή να κατακλυστεί, με δυνητικά καταστροφικές συνέπειες.
Αλλά αυτό έρχεται με δικό του κίνδυνο, σύμφωνα με την IUMI. Στις σωστές συγκεντρώσεις, τα αέρια που εκπέμπονται από μια μπαταρία EV είναι δυνητικά εκρηκτικά σε συνδυασμό με την ατμόσφαιρα του περιβάλλοντος. Η έρευνα δείχνει ότι το μείγμα αερίων από μια πυρκαγιά EV περιλαμβάνει 30% υδρογόνο, το οποίο έχει υψηλό δυναμικό έκρηξης. Εάν αυτά τα αέρια συσσωρευτούν σε κλειστό χώρο χωρίς να καούν και αναμειχθούν με αέρα στο σωστό ποσοστό, θα μπορούσε να συμβεί έκρηξη.
Τέλος η IUMI αναφέρεται σε θέματα κατασκευής και τις ιδιομορφίες των PCTC και στις αντοχές τους σε συμβατική θαλάσσια πυρόσβεση ανάλογα των συνθηκών που θα επικρατούν εντός και εκτός λιμένα ή κατά την διάρκεια της πλεύσης τους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter