Σαβ09202025

Last updateΣαβ, 20 Σεπ 2025 9am

Πολλοί «μνηστήρες» για ένα αγωγό

0panama canal

Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά (ACP) ξεκίνησε επίσημα τη διαδικασία επιλογής παραχωρησιούχου για το νέο της έργο που αφορά στον αγωγό καυσίμων που θα διατρέχει την Διώρυγα από άκρου σε άκρο. Έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του Παναμά, καλύπτοντας παράλληλα μια στρατηγική ζήτηση στην παγκόσμια αγορά ενεργειακών προϊόντων. Αυτός ο διάδρομος θα διευκολύνει τη μεταφορά προπανίου, βουτανίου και αιθανίου μεταξύ του Κόλπου του Μεξικού και της Βορειοανατολικής Ασίας, απελευθερώνοντας έτσι τη χωρητικότητα του καναλιού χωρίς πρόσθετη χρήση νερού. Στόχος της ACP είναι να βελτιώσει την απόδοση της διώρυγας μειώνοντας τους χρόνους αναμονής των πλοίων. Η σχεδιαζόμενη υποδομή περιλαμβάνει έναν αγωγό μήκους 76 χιλιομέτρων με ικανότητα μεταφοράς έως και 2,5 εκατομμυρίων βαρελιών την ημέρα, που υποστηρίζεται από θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς στον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό.
Στην πρώτη εκδήλωση αναζήτησης παραχωρησιούχου συμμετείχαν οι ακόλουθες εταιρείες: CB Fenton & Co, ENEOS, Energy Transfer, ExxonMobil, Fortress, Gyxis Corporation, Itochu Corporation, Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi, Movement Industries, Nippon Koei, Otamerica, Phillips 66, Promigas, Puma Energy, Regent Energy Group, Shell, SK Energy, Sumitomo Corporation, SMBC (Sumitomo Mitsui Banking Corp), Targa Resources, Ultranav, και Vitol.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter