Δευ07282025

Last updateΠεμ, 31 Ιουλ 2025 7am

Επενδύσεις στα «μικρά»…

0feeder25

Από το ένα άκρο στο άλλο. Ο λόγος για τις ναυπηγήσεις και παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αυτή τη φορά τα «μικρά» φαίνεται πως θα «κλέψουν» το ενδιαφέρον του τομέα. Σύμφωνα με τα στοιχεία η ανησυχία για τη μέση ηλικία των πλοίων feeder κοντά στα 3.900 TEU’s έχει οδηγήσει σε αύξηση των παραγγελιών για νεότευκτα στις χωρητικότητας 1.300-2.900 TEU’s. Ωστόσο παρά το γεγονός ότι η μέση ηλικία του στόλου αυτών των πλοίων παραμένει πάνω από τα όρια μέχρι στιγμής δεν διαφαίνεται ότι αυτά θα αντικατασταθούν άμεσα εκτός και αν αλλάξουν τα δεδομένα με την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα.
Στο μεταξύ ένα "megaproject" βρίσκεται στα σκαριά για την Mediterranean Shipping Co (MSC) με την εταιρεία υπό την ηγεσία του Soren Toft να θέλει να παραγγείλει έως και 120 πλοία μεγέθους μεταξύ 1.100 και 5.000 teu.
Αντίστοιχα η CK Line της Νότιας Κορέας έχει παραγγείλει έως και τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων feeder στα ναυπηγεία Yangzijiang της Κίνας. Ο φορέας εκμετάλλευσης τακτικών γραμμών με έδρα τη Σεούλ έχει κλείσει δύο νεότευκτα πλοία 1.100 teu με περίπου 23 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο, με επιλογές εξασφαλισμένες για δύο ακόμη. Οι δύο πρώτες μονάδες έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2027. Η CK Line λειτουργεί σχεδόν 20 πλοία, από 700 teu έως 1.900 teu, εξυπηρετώντας περιφερειακά δρομολόγια στην Ασία.
Η κίνηση σηματοδοτεί το πρώτο έργο νεότευκτων της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο του 2023, όταν έκλεισε δύο πλοία 2.700 teu από την CSSC Huangpu Wenchong Shipbuilding στα 40 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

*φωτό αρχείου

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter