Παρ05032024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ένα 200αράκι από το μέλλον…

0Imoto Lines

Ιαπωνική κοινοπραξία που αποτελείται από την εταιρεία ακτοπλοΐας Imoto Lines και την εταιρεία θαλάσσιου λογισμικού Marindows ξεκινά μια προσπάθεια που υποστηρίζεται από την Ιαπωνική κυβέρνηση για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων επόμενης γενιάς. Τα σχέδια απαιτούν όχι μόνο το πλοίο να αντιμετωπίσει την απαλλαγή από τον άνθρακα με την ικανότητα να λειτουργεί χωρίς εκπομπές, αλλά και να αντιμετωπίσει τις αναδυόμενες προκλήσεις λόγω της έλλειψης ναυτικών στην Ιαπωνία. Οι εταιρείες έχουν προγραμματίσει την ολοκλήρωση του σκάφους για τον Ιανουάριο του 2027.
Η Imoto, η οποία είναι κορυφαίος χειριστής παράκτιων feeder πλοίων, αναφέρει ότι τα σχέδια για το νέο σκάφος διαθέτουν υβριδική επιχειρησιακή ικανότητα επικεντρωμένη στις μπαταρίες. Το σκάφος θα μπορεί να χρησιμοποιεί τρείς μπαταρίες σε εμπορευματοκιβώτια 20 ποδιών ισχύος 2000kWh που μπορούν να αντικατασταθούν για να επεκτείνουν την αποτελεσματικότητά του.
Το σκάφος θα είναι επίσης εξοπλισμένο για να χρησιμοποιεί ενέργεια από την ξηρά ενώ βρίσκεται στην αποβάθρα τόσο για να τροφοδοτήσει τις δραστηριότητές του όσο και για να επαναφορτίσει. Χρησιμοποιώντας δύο κινητήρες 360kW, το σκάφος αναμένεται να έχει ταχύτητα 12,5 κόμβων. Η μέγιστη εμβέλειά του σε υβριδικές επιχειρήσεις θα είναι 2.700 μίλια, ενώ χρησιμοποιώντας μόνο τις τρείς μπαταρίες-εμπορευματοκιβώτια θα έχει εμβέλεια 180 μιλίων. Θα σχεδιαστεί επίσης για τη μελλοντική εγκατάσταση τεχνολογιών χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, όπως το καύσιμο υδρογόνου ή η χρήση βιο ή συνθετικών καυσίμων. Τα σχέδια προβλέπουν ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα έχει χωρητικότητα 200 TEU ενώ η Miura Shipbuilding στην πόλη Saiki θα κατασκευάσει το σκάφος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter