Τρι07292025

Last updateΠεμ, 31 Ιουλ 2025 7am

Ο Τράμπ «άνοιξε την πόρτα»…

0trump1

Καθώς η Ιαπωνία και η Ευρωπαϊκή Ένωση «έπεισαν» την κυβέρνηση Trump να μειώσει τους βασικούς δασμούς τους σε μόλις 15%, η Νότια Κορέα ανυπομονεί να κάνει το ίδιο βάζοντας στο τραπέζι μετρητά για επενδύσεις στην αμερικανική οικονομία. Ωστόσο με την Ιαπωνία να έχει σχεδιασμούς για την ανάπτυξη του ναυπηγοεπισκευαστικού της τομέα με στόχο τον διπλασιασμό του μεριδίου της αγοράς των ναυπηγήσεων σε σχέση με αυτό που κατέχει τώρα και την Νότια Κορέα να σχεδιάζει συνέργειες και συνεργασίες με αμερικανικά ναυπηγεία το ερώτημα παραμένει για την Ε.Ε. στο κατά πόσο θα επενδύσει από αυτό το κονδύλι των μετρητών της συμφωνίας στις ΗΠΑ. Για να εξασφαλίσει την εμπορική της συμφωνία, η Ιαπωνία δεσμεύτηκε να τοποθετήσει συνολικά 550 δισεκατομμύρια δολάρια σε ξένες επενδύσεις σε στρατηγικές βιομηχανίες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της ναυπηγικής βιομηχανίας. Επί «ευρωπαϊκού εδάφους» ήδη η Fincantieri στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργάνωσε στην Ουάσιγκτον, DC με τίτλο «The U.S. Shipbuilding Renaissance συζητήθηκαν στο σύνολό τους τα θέματα περί την προσπάθεια αναζωογόνησης της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας.
Με περισσότερα από 800 εκατομμύρια δολάρια να επενδύονται σε εγκαταστάσεις των ΗΠΑ και πάνω από 900 προμηθευτές σε 43 πολιτείες, η Fincantieri φέρνει στο τραπέζι ένα αποδεδειγμένο βιομηχανικό μοντέλο, μια ανθεκτική αλυσίδα εφοδιασμού και ένα έμπειρο εργατικό δυναμικό άνω των 3.000 εργαζομένων στο Wisconsin. Αξιοποιώντας την παγκόσμια τεχνογνωσία και τις προηγμένες δυνατότητές της, η Fincantieri είναι έτοιμη να υποστηρίξει τις Ηνωμένες Πολιτείες στην ενίσχυση της ναυπηγικής βιομηχανικής βάσης της - μέσω της καινοτομίας, της αριστείας εκτέλεσης και της μακροπρόθεσμης στρατηγικής εταιρικής σχέσης. Για τη δική της συμφωνία, η Σεούλ λέγεται ότι εξετάζει μια επένδυση επικεντρωμένη αποκλειστικά στη ναυπηγική βιομηχανία, αξίας 200-400 δισεκατομμυρίων δολαρίων (οι τοπικές αναφορές ποικίλλουν). Αυτό θα ήταν μια αλλαγή γενιάς στα αμερικανικά ναυπηγεία, και όχι μόνο λόγω της υψηλής αξίας της δέσμευσης σε δολάρια. Η Σεούλ έχει πιέσει την υπόθεση ότι η Νότια Κορέα είναι ο καλύτερος δυνατός επιχειρηματικός εταίρος στη ναυπηγική βιομηχανία, επειδή τα κορεατικά ναυπηγεία μπορούν να μεταφέρουν τεχνολογία αιχμής. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι αναλυτές έσπευσαν να σημειώσουν ότι η επιτυχία απαιτεί περισσότερα. «Ακόμη και αν επενδύσουν, η εξασφάλιση της παραγωγικότητας θα είναι δύσκολη στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεδομένης της έλλειψης εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter