Παρ05032024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Βελτιώθηκε ο Δείκτης Ευτυχίας των Ναυτικών το 2022

0Seafarers Happiness

Ο τελευταίος Δείκτης Ευτυχίας των Ναυτικών, που δημοσιεύθηκε από το The Mission to Seafarers στα τέλη Ιανουαρίου αποκαλύπτει ότι τα μέσα επίπεδα ευτυχίας των ναυτικών το τελευταίο τρίμηνο του 2022 έφτασαν τα 7,69/10, από 7,3 με τα επίπεδα να αυξάνονται σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη ανοδική τάση που παρατηρήθηκε καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.


Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι ακόμη και οι ιστορικά πιο προβληματικές περιοχές, όπως η εγκατάλειψη της ακτής και η πρόσβαση στην ευημερία στην ξηρά, ανακάμπτουν. Τα μέλη του πληρώματος συνέχισαν να εκφράζουν την ανακούφισή τους για την επιστροφή της ελεύθερης κυκλοφορίας, καθώς και την αυξημένη αίσθηση βεβαιότητας και σταθερότητας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Standard Club και του Idwal.
Ο μόνος τομέας στον οποίο υπήρξε μείωση της ικανοποίησης ήταν η συνδεσιμότητα. Η ποιότητα και το κόστος εξακολουθούν να αποτελούν ανησυχίες και υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για δωρεάν ή φθηνή πρόσβαση, όπως απολαμβάνουν οι συνάδελφοι στην ξηρά. Πολλοί ναυτικοί πιστεύουν ότι μια τέτοια πρόσβαση θα βελτίωνε την κοινωνική ζωή στη θάλασσα με απαντήσεις όπως: «συγκεντρωθήκαμε για να παρακολουθήσουμε ζωντανά ποδόσφαιρο Παγκοσμίου Κυπέλλου και η ατμόσφαιρα στο πλοίο ήταν φανταστική».
Το 2022, η ευτυχία των ναυτικών αυξήθηκε σταθερά από το χαμηλότερο σημείο του το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε κάτι σαν υψηλό σημείο στο τέλος του έτους. Το πρώτο τρίμηνο σημειώθηκε το χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί ποτέ με συνολικό μέσο όρο 5,85, αντανακλώντας τον αρνητικό αντίκτυπο της πανδημίας Covid στους ναυτικούς. Άλλα ζητήματα όπως οι συγκρούσεις και οι συμβάσεις συνέβαλαν επίσης στο χαμηλό ηθικό και την ξεφούσκωτη διάθεση μεταξύ των ναυτικών. Πολλοί ναυτικοί ένιωθαν ότι η ευημερία τους δεν αντιμετωπιζόταν σωστά και ότι οι συνθήκες εργασίας τους γίνονταν όλο και πιο δύσκολες.
Ωστόσο, το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σημειώθηκε σημαντική αύξηση των επιπέδων ικανοποίησης, από 5,85 σε 7.21/10. Αυτό ήταν ενθαρρυντικό καθώς υποδήλωνε ότι τα χειρότερα μπορεί να είναι πίσω μας, και καθώς ο κόσμος άρχισε να ανοίγει ξανά, αυτό είχε θετικό αντίκτυπο στο συναίσθημα των ναυτικών. Επιπλέον, όταν οι ναυτικοί ήταν πιο σίγουροι για την ώρα επιστροφής τους, ήταν σε θέση να αντιμετωπίσουν πιο αποτελεσματικά τις δυσκολίες στη θάλασσα.
Το τρίτο τρίμηνο σημειώθηκε περαιτέρω βελτίωση, με τον συνολικό μέσο όρο να σκαρφαλώνει στο 7,3/10. Αυτό οφειλόταν σε βελτιώσεις στην άδεια ξηράς, στην πρόσβαση σε εγκαταστάσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής πρόνοιας, καθώς και σε εταιρείες που επενδύουν στους ανθρώπους τους επί του σκάφους. Αυτές οι ενέργειες έκαναν τη ζωή καλύτερη στη θάλασσα και το συναίσθημα που εξέφρασαν οι ναυτικοί το αντικατόπτριζε αυτό.
Αν και τα στοιχεία του Δείκτη Ευτυχίας των Ναυτικών δείχνουν θετική πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν επίμονα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, όπως ο φόρτος εργασίας, οι επιπτώσεις στην ψυχική υγεία και το άγχος μιας δύσκολης δουλειάς. Υπάρχουν επίσης ανησυχίες σχετικά με τον αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία και ευημερία πολύ λίγων ανθρώπων που επιβαίνουν στα πλοία. Ο κλάδος κάνει βήματα προς την αλλαγή, με πρωτοβουλίες όπως ο Κώδικας Δεοντολογίας της Πρωτοβουλίας για τη Βιώσιμη Ναυτιλία, ο οποίος στοχεύει να υπερβεί τα ελάχιστα πρότυπα συμμόρφωσης.
Παρά τον αρνητικό αντίκτυπο του Covid-19 και τις εντάσεις μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών ναυτικών, υπήρξαν σαφείς ενδείξεις ανάκαμψης καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους και οι αλληλεπιδράσεις εν πλω είναι για άλλη μια φορά ο πιο σημαντικός παράγοντας για την ικανοποίηση των ναυτικών. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με την απομόνωση μεταξύ των ναυτικών και την έλλειψη κοινωνικής συνοχής επί του πλοίου.
Η εκπαίδευση των ναυτικών έχει βελτιωθεί με την πάροδο των ετών, αλλά υπάρχουν ανάμεικτες απαντήσεις από τους ναυτικούς σχετικά με την αποτελεσματικότητά της. Για να βελτιωθεί, η εκπαίδευση πρέπει να ενσωματωθεί στο πρόγραμμα του πλοίου και να μην θεωρείται αγγαρεία. Εκφράστηκαν επίσης ανησυχίες σχετικά με την έλλειψη επικοινωνίας και συμμετοχής των ναυτικών στις συζητήσεις και τα σχέδια για μελλοντική εκπαίδευση στα καύσιμα.
Μέχρι το τέλος του έτους, η ικανοποίηση των ναυτικών είχε φτάσει σε υψηλό σημείο και το κλίμα μεταξύ των ναυτικών είχε βελτιωθεί σημαντικά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter