Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ασπασία Πάστρα: Τα πλοία του μέλλοντος και πώς η ελληνική ναυτιλία θα γίνει ανταγωνιστική για τα επόμενα 100 χρόνια

0AspasiaPastraDelphiΤο καράβι που κινείται στον Ινδικό Ωκεανό εν έτει 2050 μοιάζει εκ πρώτης όψεως πολύ με τα σημερινά. Στην πραγματικότητα, όμως, είναι πολύ διαφορετικό: είναι «έξυπνο» και έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα.

Στον περίπλου και τα LNG carriers

0LNGΚανένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένων αερίων δεν έχει περάσει από τη διώρυγα του Σουέζ για περισσότερο από δύο μήνες, σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD).

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση στο εθνικό νηολόγιο

0ΠλοίοΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Ιανουάριο 2024.

Τριανταεπτά τα αργούντα πλοία το Δεκέμβριο του 2023

0αργούντα πλοίαΣε 37 ανήλθε ο αριθμός των αργούντων εμπορικών πλοίων 100 κόρων και άνω σε ελληνικούς λιμένες τον περασμένο Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, εκ των οποίων 18 είχαν ελληνική σημαία και 19 ξένη.

«Ροκάνισε» κερδοφορίες το 4ο τρίμηνο του 2023

box trader 1«Ροκάνισε» τις κερδοφορίες των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων το 4ο τρίμηνο του 2023 σύμφωνα με ανάλυση της Alphaliner.

BIMCO: Το 13% του θαλάσσιου εμπορίου δέχθηκει επίθεση από τους Χούθι και τους Σομαλούς πειρατές

piracy 4rfΚοντά στο 13% υπολογίζει η BIMCO τον όγκο του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου που δέχθηκε επίθεση από τους Χούθι και τους Σομαλούς πειρατές στην Ερυθρά θάλασσα το 2023.

Ερυθρά: Αύξηση των ναύλων «βλέπουν» οι αναλυτές

box trader 1Συμφωνούν οι αναλυτές του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων ότι οι ναύλοι αυξάνονται σπειροειδώς από τους carriers κυρίως στις γραμμές Ασίας Ευρώπης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ