Δευ06162025

Last updateΔευ, 16 Ιουν 2025 9pm

Και η Ερυθρά Θάλασσα;

0Suez Οι εικασίες συνεχίζονται στους διάφορους τομείς της ναυτιλιακής βιομηχανίας σχετικά με το πότε τα πλοία θα μπορούσαν να επιστρέψουν στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Σουέζ.

Μεγάλο το οικονομικό αποτύπωμα της ποντοπόρου στην εθνική οικονομία

Bulk carrier 1Μεγάλο είναι το οικονομικό αποτύπωμα της ποντοπόρου ναυτιλίας της χώρας όπως καταγράφηκε σε πρόσφατη μελέτη της McKinsey & Company, που εκπονήθηκε σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.

“Λύση” στα «μπουκωμένα» βιβλία παραγγελιών η Ινδία…

0διαλυτήριοΗ σημαντική αύξηση της υποστήριξης της Ινδίας για την εθνική ναυπηγική βιομηχανία της έρχεται σε μια περίοδο που πλοιοκτήτες αναζητούν μια εναλλακτική λύση από την Κίνα, καθώς οι απειλές κυρώσεων από τις ΗΠΑ σε πλοία που κατασκευάζονται στην Κίνα δεν έχουν εξαφανιστεί.

Κίνα : Πρωταθλητής σε αριθμό πλοίων και σε αξία στόλου και το 2024

0dexamenoploio1Την πρώτη θέση παγκοσμίως τόσο σε αριθμό πλοίων, όσο και σε αξία στόλου κατέχει η Κίνα με 255 δις. δολάρια.

«Ισχνή» αύξηση της δύναμης του εθνικού νηολογίου τον Νοέμβριο

Bulk carrier 1Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Νοεμβρίου 2023 προς τον Νοέμβριο 2022, και πλέον αριθμεί 1.832 πλοία.

Μειώθηκε η «ευτυχία»

0naytikoiΗ τελευταία έκθεση, βασισμένη σε δεδομένα από το 4ο τρίμηνο του 2024, δυστυχώς αποκαλύπτει ένα διάλειμμα στη θετική τάση που παρατηρήθηκε όλο το χρόνο και μετά από σταθερές βελτιώσεις.

Ιαπωνία, Κίνα, Ελλάδα

Bulk carrier 1Ιαπωνία, Κίνα και Ελλάδα βρίσκονται στις τρείς πρώτες θέσεις της κατάταξης της αξίας των στόλων που διαθέτουν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ