Κυρ06222025

Last updateΚυρ, 22 Ιουν 2025 10am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επίσκεψη του Εκτελεστικού Διευθυντή της Frontex στο Υ.ΝΑ.Ν.Π.

0syn roll 1Την 21-03-2019 πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής επίσκεψη του Εκτελεστικού Διευθυντή της Ευρωπαϊκής Συνοριοφυλακής και Ακτοφυλακής (Frontex) κ. Fabrice Leggeri.

Βιοκαύσιμο δοκιμάζει η Maersk

maersk containerΣτο χορό των δοκιμών βιοκαυσίμων εισήλθε η Maersk η οποία και θα χρησιμοποιήσει σε πλοίο της βιοκαύσιμο «δεύτερης γενιάς» .

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε 21% ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων το 2018

0NEORIOΟ αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων το έτος 2018 ανήλθε στα 541 με ολική χωρητικότητα 5.676.775 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας), σημειώνοντας αύξηση 21,0% στον αριθμό των πλοίων και 23,4% στην ολική χωρητικότητα σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του έτους 2017.

Στοιχεία για τα αργούντα πλοία από την ΕΛΣΤΑΤ

0αργούντα πλοίαΣτοιχεία για τα αργούντα πλοία δημοσιοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ.

Το πρόγραμμα “Υιοθεσία Πλοίου” σαλπάρει στην Ύδρα

bulk cargo 653Την Κυριακή, 24 Μαρτίου 2019, ώρα 12:30, στην Ύδρα, επ’ ευκαιρία της επετείου της 25ης Μαρτίου θα λάβει χώρα ενημερωτική συνάντηση σχετικά με το πρόγραμμα «Υιοθεσία Πλοίου», που διοργανώνει η Αδελφότης Υδραίων Αθηνών σε συνεργασία με την PROJECT CONNECT, για την ευαισθητοποίηση των μαθητών των δημοτικών σχολείων στην ναυτοσύνη και την ναυτιλία.

DNV GL :Παράδοση LNG τεχνολογίας με ένα νέο Aframax design

Capesize bulkerΈνα από κοινού development project (Joint Development Project) του DNV GL με την Κορεάτικη DHSC έχει σαν αποτέλεσμα ένα “έτοιμο για κατασκευή” design ενός Aframax τάνκερ, το οποίο χρησιμοποιεί LNG καύσιμα, προσφέροντας στην βιομηχανία μία ελκυστική επιλογή για συμμόρφωση με τους περιορισμούς σχετικά με τις εκρροές ρύπων.

Σημαντική στήριξη της αγοράς ξηρού φορτίου από την Ανατολική Ακτή της Νοτίου Αμερικής (ECSA)

Bulk carrier 1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Πέρασαν κιόλας 14 χρόνια από την παράδοση του πρώτου KAMSARMAΧ από τα ιαπωνικά ναυπηγεία TSUNEISHI. Τα πλοία αυτά πήραν το όνομά τους από το Port Kamsar της Δυτικής Αφρικής, καθώς το ολικός μήκος τους (229μ.) είναι το μέγιστο που μπορεί να υποδεχθεί το συγκεκριμένο λιμάνι.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter