Σε Αίγυπτο και Μπαγκλαντές
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2025 19:04
Η APM Terminals, συνεχίζει να αναπτύσσει τις δραστηριότητές της σε στρατηγικά σημεία κατά μήκος των δρομολογίων της εταιρείας. Τα τελευταία βήματα στην Αίγυπτο και το Μπαγκλαντές έρχονται καθώς η διοίκηση έχει τονίσει την ισχυρή συμβολή του τμήματος στην απόδοση της εταιρείας. Η APM Terminals, σηματοδότησε πρόσφατα την ολοκλήρωση της αναβάθμισης των δραστηριοτήτων της στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της Διώρυγας του Σουέζ στο East Port Said. Η APM ανέφερε ότι η επέκταση αντιπροσωπεύει μια επένδυση 500 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία τονίζει ότι ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της Διώρυγας του Σουέζ είναι ένας από τους οκτώ ειδικά επιλεγμένους τερματικούς κόμβους που χρησιμοποιούνται για να αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά του δικτύου Ανατολής-Δύσης της επιχείρησης Maersk-Hapag-Lloyd, γνωστής ως Gemini Cooperation. Η αναβάθμιση αυξάνει τη χωρητικότητα κατά 2,2 εκατομμύρια TEU ετησίως, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα της SCCT σε 7 εκατομμύρια TEU, ενισχύοντας περαιτέρω τον ρόλο της Αιγύπτου ως κορυφαίου παγκόσμιου κόμβου εμπορίου και logistics.
Η APM Terminals ανακοίνωσε επίσης ότι υπέγραψε επίσης μια συμφωνία ορόσημο για την ανάπτυξη ενός νέου έργου greenfield στο Μπαγκλαντές. Θα είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή άμεση ξένη επένδυση στη χώρα. Οι αξιωματούχοι της χώρας τονίζουν ότι θα ξεκλειδώσει την ικανότητα για τους εξαγωγείς και θα μειώσει τα σημεία συμφόρησης της εφοδιαστικής.
Η APM σχεδιάζει μια επένδυση άνω των 550 εκατομμυρίων δολαρίων και έλαβε συμφωνία παραχώρησης για 30 χρόνια και η οποία μπορεί να επεκταθεί με βάση την απόδοση. Η Maersk, μαζί με τον τοπικό συνεργάτη QNS Container Services, θα σχεδιάσουν, θα χρηματοδοτήσουν, θα κατασκευάσουν και θα λειτουργήσουν τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Laldia στο πλαίσιο της συμφωνίας με τη Λιμενική Αρχή της Τσιταγκόνγκ.
Η εταιρεία διαχειρίζεται επί του παρόντος σχεδόν το 30% όλων των εμπορευματοκιβωτίων εντός και εκτός Μπαγκλαντές. Μόλις τεθεί σε λειτουργία το 2030, ο τερματικός σταθμός θα επεκτείνει την ετήσια ικανότητα διακίνησης λιμένων του Μπαγκλαντές κατά πάνω από 800,000 TEU. Η νέα εγκατάσταση βαθέων υδάτων θα επιτρέψει, με την πάροδο του χρόνου, στο λιμάνι του Chattogram να χειρίζεται πλοία δυνητικά έως και 6,000 TEU, σε σύγκριση με το τρέχον όριο των 2,800 TEU.
