Τετ05142025

Last updateΤετ, 14 Μαϊ 2025 6pm

ΛΙΜΑΝΙΑ

Μια άλλη… Μεσογειακή πρωτιά

0marseilleΜια άλλη... Μεσογειακή πρωτιά στον λιμενικό τομέα διεκδικεί το λιμάνι της Μασσαλίας.

Δύο λιμάνια πρωταγωνιστές στην ανάπτυξη της Α. Μακεδονίας και Θράκης

0ALEXANDROUPOLILIMANIΔύο λιμάνια υπέδειξε ως πρωταγωνιστές στην οικονομική και όχι μόνο ανάπτυξη της Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης ο πρωθυπουργός κ. Κ. Μητσοτάκης απαντώντας σε ερώτηση στη συνέντευξη Τύπου στην 84η ΔΕΘ.

Ταυτόχρονες πτήσεις drone στο λιμάνι της Αμβέρσας

0dronΕπιτυχής δοκιμή ταυτόχρονης πτήσεις drone στο λιμάνι της Αμβέρσας έγινε από την Amazon Prime Air την DronePort και το λιμάνι.

Μέχρι το Μάρτιο του 2020 ανάδοχος στα έργα για τoν 6o προβλήτα του ΟΛΘ

0LimaniΣαφές χρονοδιάγραμμα για την έναρξη των εργασιών επέκτασης του έκτου προβλήτα έδωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Σωτήρης Θεοφάνης, στη διάρκεια των εγκαινίων του περιπτέρου της εταιρείας στην 84η ΔΕΘ, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη.

Γ. Πλακιωτάκης: Μελέτες αξιολόγησης βιωσιμότητας για τα μεγάλα περιφερειακά λιμάνια

0Πλακιωτάκης Μελέτες αξιολόγησης βιωσιμότητας θα γίνουν, σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ, για τα μεγάλα περιφερειακά λιμάνια της χώρας, όπως ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, μετά από συνάντησή του με τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

ΔΕΘ: ΕΛΙΜΕ και “ΕΞΑΝΤΑΣ” έθεσαν επί τάπητος θέματα λιμενική πολιτικής

0MAKP3047Με την ευκαιρία έναρξης της 84ης Δ.Ε.Θ, διεξήχθη σήμερα Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019 στις εγκαταστάσεις της Διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, η κοινή συνεδρίαση των Διοικητικών Συμβουλίων της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) και του Ινστιτούτου Λιμενικής Κατάρτισης “ΕΞΑΝΤΑΣ”.

Κινητοποιήσεις στον ΟΛΘ

olth limani 053Σε κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από σήμερα, προχωρούν οι εργαζόμενοι στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι με ανακοίνωση τους γνωστοποιούν ότι θα απέχουν από την εργασία τους τα Σαββατοκύριακα και δεν θα κάνουν υπερωρίες.

Αλλαγές στις μεταφορές ελέω Brexit;

0Dover1Αλλαγές στις μεταφορές εκτιμούν ότι θα επιφέρει το Brexit για ένα σημαντικό όγκο φορτίων που σήμερα διακινούνται με φορτηγά οχήματα και μεταφέρονται από επιβατηγά-οχηματαγωγά μεταξύ λιμένων της Β. Ευρώπης και της Βρετανίας.

Προς εμπορική σύνδεση- συνεργασία ΟΛΠ- Duisburg

0duisburgΠαρουσιάζεται σήμερα, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, το πλαίσιο εμπορικής σύνδεσης-συνεργασίας μεταξύ του ΟΛΠ και του κομβικής σημασίας ποτάμιου λιμένα Duisburg της Γερμανίας.

ΟΛΘ: Υπεγράφη η σύμβαση επέκτασης του 6ου προβλήτα

1ΟΛΘ1Υπεγράφη σήμερα, Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019, μεταξύ της ΟΛΘ Α.Ε. και της Κοινοπραξίας “HILL INTERNATIONAL N.V. – ΡΟΓΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.” η Σύμβαση με αντικείμενο την «Επικαιροποίηση Μελέτης και Διαχείριση Έργου (Project Management) της Επέκτασης της Λιμενικής Υποδομής του 6ου Προβλήτα», έργο το οποίο αποτελεί μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων, συνολικού ύψους 180 εκατομμύριων ευρώ, που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. και περιλαμβάνει την κατασκευή:

Ευκαιρίες για επενδύσεις στα ελληνικά λιμάνια παρουσίασε στο Λονδίνο ο υπουργός Ναυτιλίας

0Πλακιωτάκης Το ενδεχόμενο προσέλκυσης Βρετανών επενδυτών σε ότι αφορά τα σχέδια της κυβέρνησης για την αξιοποίηση των δέκα μεγάλων περιφερειακών λιμανιών της Ελλάδας, όπως και την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που θα άρει περιορισμούς στα πλοία με βρετανική σημαία, στη μετά το Brexit περίοδο, συζήτησε μεταξύ άλλων ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, σε συνάντηση που πραγματοποίησε στο Λονδίνο με την υφυπουργό Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, υπεύθυνη για ναυτιλιακά θέματα, Νουσράτ Γκανί.

Πέρασε στην COSCO το 40% του VGT

2011.9.12 COSCOΣτην COSCO πέρασε, σύμφωνα με πληροφορίες, το 40% του Vado Gateway terminal (VGT)στην Ιταλία.

Σε φάση υλοποίησης το δίκτυο υδατοδρομίων του Νοτίου Αιγαίου

0υδατοΤο πλέον φιλόδοξο εγχείρημα της Περιφερειακής Αρχής και προσωπικά του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, της δημιουργίας του μεγαλύτερου δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα και διεθνώς, εισέρχεται στο στάδιο της υλοποίησης, μετά από πέντε χρόνια επίπονης και κοπιώδους προσπάθειας, λόγω του παρωχημένου θεσμικού πλαισίου και άλλων κωλυμάτων που τεχνηέντως δημιουργήθηκαν στην πορεία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter