Πεμ05152025

Last updateΤετ, 14 Μαϊ 2025 6pm

ΛΙΜΑΝΙΑ

Στις 9 Οκτωβρίου θα συνεδριάσει η ΕΣΑΛ

0μολοςΤην προσεχή Τετάρτη 9 Οκτωβρίου θα συνεδριάσει τελικά Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) για την έγκριση του Master Plan της ΟΛΠ Α.Ε αντί της 4ης Οκτωβρίου που είχε αρχικά οριστεί.

Αύξηση πλοηγών θέλει ο ΣΕΒΕ στη Θεσσαλονίκη

olth limani 053Άμεση ενίσχυση του αριθμού των πλοηγών στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του λιμένα, ζήτησε με επιστολή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας, Ιωάννη Πλακιωτάκη, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ).

Νέος Πρόεδρος και Διοικητικό Συμβούλιο για το Propeller Club

0Φραγκούλης ΠροπέλερΟ Κωστής Φραγκούλης παραλαμβάνει τη σκυτάλη της Προεδρίας του Propeller Club και θέτει τους στόχους ώστε το σωματείο να συνεχίσει με δυναμισμό και όραμα το έργο του, με τη βοήθεια του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

«Κόντρες» για το μόλο της Δραπετσώνας

0μολοςΔιαβούλευση στη διαβούλευση για τη διαβούλευση; Νέα απόπειρα σε εξέλιξη για την αναβολή της αυριανής συζήτησης στην ΕΣΑΛ των δύο εκκρεμούντων ουσιαστικά θεμάτων που εμπεριέχονται στο master plan της ΟΛΠ COSCO ένα εκ των οποίων «αναφέρεται» στις ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες.

Αναστολή άσκησης καθηκόντων

0ynanpΤην αναστολή της άσκησης των καθηκόντων του Αρχιπλοηγού του Πλοηγικού Σταθμού Πειραιά αποφάσισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης μετά την άσκηση σε βάρος του δίωξη για παράβαση του άρθρου 169 του Ποινικού Κώδικα, από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά.

«Σκοτώνουν» τα terminal όταν… «γεράσουν»;

01ΡοτερνταμΣτις κινήσεις της MAERSK έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους αναλυτές του τομέα της λιμενικής βιομηχανίας με σκοπό να διακριβώσουν τις προθέσεις της για το container terminal Maasvlakte I που ελέγχει στο λιμάνι του Ρότερνταμ.

Συνάντηση εκπροσώπων του Δ.Σ. του ΣΥΝΔΔΕ&L με τον Υφ. Μεταφορών κ. Ι. Κεφαλογιάννη

0ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Ι.ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣΜετά από σχετικό αίτημά του ΣΥΝΔΔΕ&L, πραγματοποιήθηκε συνάντηση γνωριμίας, του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Ιωάννη Κεφαλογιάννη με μέλη του Δ.Σ.

Ζητείται… προαστιακός για το λιμάνι του Λαυρίου

0ΛαύριοΣχεδόν μία δεκαετία μετά από την ημερομηνία που οι σχεδιασμοί ήθελαν τον προαστιακό να «σφυρίζει» στο λιμάνι του Λαυρίου η ανάπτυξη της γραμμής από το σταθμό του Κορωπίου μέχρι το Λαύριο παραμένει «γρίφος».

Μέσα στο μήνα η μελέτη για τα λιμάνια

00limani volosΠιθανώς χάρη στην αμυντική συμφωνία Ελλάδας-ΗΠΑ να αλλάξει τη σειρά προτεραιότητας στην αξιοποίηση των στρατηγικής σημασίας λιμένων που σχεδίαζε το ΤΑΙΠΕΔ με το ΥΝΝΠ όπου η Αλεξανδρούπολη ήταν πρώτη στην λίστα.

Διαμαρτυρία για το μόλο ναυπηγοεπισκευών

0μολοςΤην είσοδο του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) από το μεσημέρι έχουν αποκλείσει εργαζόμενοι από τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, διαμαρτυρόμενοι για την επέκταση του car terminal .

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Μικρολίμανο

0mikrolimano1 708Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στο Μικρολίμανο λόγω των προαπαιτούμενων έργων που συνεχίζει η ΕΥΔΑΠ στην περιοχή, προκειμένου να αρχίσει το έργο της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου.

Μήπως να την ξαναδούμε;

0πλοηγικήΧάρη στην άμεση αντίδραση του ΥΝΝΠ και της Πλοηγικής Υπηρεσίας αποσοβήθηκαν τα χειρότερα και δεν έμεινε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης χωρίς πλοηγούς μέχρι να «ξετυλιχθεί το κουβάρι» της υπόθεσης που ήρθε στο φώς της δημοσιότητας χθες με τους εκεί πλοηγούς. Ωστόσο η εν λόγω ιστορία επανέφερε στις μνήμες χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη παλιότερες συζητήσεις αλλά και προτάσεις που είχαν γίνει και φτάσει μέχρι και τα γραφεία των συναρμόδιων υπουργών για την εκ βάθρων αναδιοργάνωση των υπηρεσιών πλοήγησης. Το νέο περιβάλλον της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας ιδιαίτερα μετά την ιδιωτικοποίηση των δύο μεγάλων Οργανισμών και την επικείμενη αξιοποίηση των λοιπών στρατηγικής σημασίας λιμένων μάλλον καθιστούν πρόδηλη την αναγκαιότητα επανεξέτασης του θέματος της πλοηγικής. Δεδομένου ότι έχουν επί του θέματος καταγραφεί στο πρόσφατο παρελθόν πολλές ιδέες, μέχρι ενδεχομένως και της υπαγωγής τους στους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών στα μεγάλα λιμάνια, η αλλαγή στο καθεστώς που έχει εμφανίσει διάφορα προβλήματα και ταλανίσει τις εμπορικές δραστηριότητες των λιμένων αλλά και την κρουαζιέρα, καθιστά απαιτητή την έναρξη ενός νέου διαλόγου με σύντομο ορίζοντα. Όταν μάλιστα οι συζητήσεις και ο προβληματισμός ανάμεσα στον κόσμο των ναυτικών πρακτορείων καταγράφονται έντονα με αφορμή και την υπόθεση της Θεσσαλονίκης.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΟΛΘ: Αύξηση του όγκου των διακινούμενων φορτίων και του κύκλου εργασιών το 1ο εξάμηνο του 2019

olth limani thessalonikiΤο 1ο εξάμηνο του 2019 σημειώθηκε αύξηση των διακινουμένων φορτίων, καθώς και των εσόδων του λιμένα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter