Αναπτύσσει την κρουαζιέρα η Κίνα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2025 13:38
Ο Όμιλος Τουρισμού της Κίνας αναφέρει ότι θα ηγηθεί μιας προσπάθειας για την τόνωση της αγοράς κρουαζιερόπλοιων που περιλαμβάνει την ενοποίηση της διαχείρισης των διαφόρων εμπορικών σημάτων που έχουν λανσαριστεί στην Κίνα. Είναι μία από τις πολλές πρωτοβουλίες της κινεζικής κυβέρνησης για την ενοποίηση βιομηχανιών όπου βλέπει ισχυρές δυνατότητες, αλλά πιστεύει ότι έχουν μείνει πίσω στην απόδοση.
Μια νέα εταιρεία με την επωνυμία Huaxia ξεκίνησε ως θυγατρική της China Tourism και της China COSCO Shipping Group και θα είναι αρχικά υπεύθυνη για τη διαχείριση πέντε από τα κρουαζιερόπλοια της Κίνας. Στις 21 Νοεμβρίου, πραγματοποίησαν μια τελετή υπογραφής για τις μάρκες, η οποία εγκαινίασε επίσης μια νέα εταιρεία που ονομάζεται Star Cruises, ένα τμήμα της Huaxia για τη διαχείριση των κρουαζιερόπλοιων. Η China Tourism κατέχει το 35% της νέας εταιρείας, με την COSCO και την China Merchants να έχουν σχεδόν 18% μερίδιο η καθεμία.
Η ενοποιημένη λειτουργία περιλαμβάνει τέσσερις κρατικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων κρουαζιέρας της Cosco, της China Merchants Group και της China State Shipbuilding Corporation. Οι μεμονωμένες μάρκες, στις οποίες περιλαμβάνεται η Adora Cruises, η οποία εκμεταλλεύεται τα πρώτα μεγάλα, εγχώρια κρουαζιερόπλοια της Κίνας, θα συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους υπό τη διαχείριση της νέας εταιρείας. Η Adora ανήκει στην China State Shipbuilding αφού ξεκίνησε ως κοινοπραξία με την Carnival Corporation. Η Carnival αργότερα μείωσε τη θέση της σε μειοψηφικό επενδυτή στη μάρκα, η οποία ξεκίνησε το 2023 και παρουσίασε την πρώτη της νέα κατασκευή τον Ιανουάριο του 2024.
Η συνδυασμένη διαχείριση θα περιλαμβάνει το Adora Magic City καθώς και το Adora Mediterranea, το Piano Land, το Nanhai Dream και το Adora Flora City που βρίσκεται ακόμη υπό κατασκευή. Η συνδυασμένη επιχείρηση θα έχει περίπου 16,000 θέσεις επιβατών, κάτι που η Κίνα λέει ότι θα την καταστήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας σε χωρητικότητα στην Ασία.
Η απόφαση να συνδυαστούν οι λειτουργίες αναφέρεται ότι είναι μια ώθηση αποτελεσματικότητας και θα επιτρέψει στην εταιρεία να ενοποιήσει τα γενικά έξοδα στη λειτουργία των κρουαζιερόπλοιων.
Η Κίνα ήταν η τελευταία μεγάλη αγορά κρουαζιέρας που ξανάρχισε τη λειτουργία της μετά την πανδημία. Δεν επέτρεψε την επανέναρξη των εγχώριων κρουαζιερόπλοιων μέχρι το 2023 και καθυστέρησε περαιτέρω την επιστροφή των κρουαζιερόπλοιων ξένης σημαίας που εκμεταλλεύονται διεθνείς μάρκες στα κινεζικά λιμάνια. Ακόμη και πριν από την πανδημία, μεγάλες διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας είχαν μειώσει τις δραστηριότητές τους ή απέσυραν κρουαζιερόπλοια από την Κίνα, εξηγώντας ότι η αγορά ήταν υπανάπτυκτη και δεν είχε τις παραδοσιακές ευκαιρίες μάρκετινγκ. Οι κρουαζιέρες πωλούνται κυρίως σε ομάδες ή μέσω τρίτων οργανισμών.
Εκτός από τις κρατικές εταιρείες κρουαζιέρας, η Κίνα έχει αναπτύξει μια αρχική επιχείρηση κρουαζιέρας στον ιδιωτικό τομέα. Μία από τις μάρκες απέκτησε πρόσφατα ένα πρώην κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε από την Costa Cruises. Το πλοίο διέσχισε πρόσφατα τη Διώρυγα του Σουέζ κατά την παράδοσή του στην Κίνα.
Οι αξιωματούχοι του τουρισμού σημείωσαν ότι ο αριθμός των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν τα κινεζικά λιμάνια αυξήθηκε κατά 28% τους πρώτους εννέα μήνες του 2025, ξεπερνώντας τα 2 εκατομμύρια επιβάτες.
