Τετ03032021

Last updateΤρι, 02 Μαρ 2021 5pm

«Ανεβάζουν στροφές» τα Κινεζικά λιμάνια

0Containers stacked«Με το δεξί» μπήκε ο Ιανουάριος, όσον αφορά στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τα Κινεζικά λιμάνια που κατέγραψαν στην πλειοψηφία τους διψήφιες αυξήσεις σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Στα «τάρταρα» η αξιοπιστία- Congestion crisis στα αμερικανικά λιμάνια

0Containers stackedΔύο webinar ένθεν κακείθεν του Ατλαντικού ήταν αρκετά για να αποκαλύψουν την πραγματική εικόνα του χάους που επέφερε η πανδημία στις εμπορευματικές ροές.

Μετά την Τεργέστη…

0HHLAΜετά την επένδυση στο λιμάνι τα Τεργέστης η HHLA πρόκειται να επενδύσει στην ανάπτυξη «σιδηροδρομικού λιμένα» στην Ουγγαρία.

«Φέρνει» χρηματοδότηση για τα λιμάνια η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία

0amsterdamΤο ενδεχόμενο αξιοποίησης χρηματοδοτικών προγραμμάτων που σχετίζονται με την γενικότερη προσπάθεια μείωσης των αέριων ρύπων εξετάζουν λιμάνια της Β. Ευρώπης με «φόντο» την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία.

Χάος με τα «κουτιά» και τα lockdown

0Stacked containers colourfulTo congestion στα μεγάλα λιμάνια ανά τον κόσμο «ευθύνεται» για τους χαμηλές ροές κενών εμπορευματοκιβωτίων εκτιμά ο Drewry σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε ένα webinar.

Ψηφιακό δίδυμο αναπτύσσουν «ανταγωνιστές» του Πειραιά

0rotterdamΨηφιακές «δεξιότητες» ετοιμάζονται να προτάξουν μεγάλα ευρωπαϊκά λιμάνια που διαγκωνίζονται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης των λιμένων της Μεσογείου και της Ευρώπης τα οποία «ανταγωνίζονται» τον Πειραιά.

Σε αναζήτηση «κενών κοντέινερ» το διεθνές εμπόριο

0koytiΣτις επιπτώσεις για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο από την έλλειψη κενών εμπορευματοκιβωτίων αναφέρεται σε άρθρο του ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. κ. Βασίλης Κορκίδης. Ειδικότερα σημειώνει τα ακόλουθα:

«Πίσω» στην… ψηφιοποίηση τα λιμάνια

0digital port rotterdamΜπορεί οι κούρσες για περισσότερους αυτοματισμούς στα λιμάνια να «τρέχουν 100άρια» αλλά στην ψηφιοποίηση οι ρυθμοί είναι «βάδην».

Τι «περιμένουν» τα λιμάνια το 2021

0koytiΆκρως ενδιαφέρουσα αναμένεται η χρονιά για το παγκόσμιο λιμενικό σύστημα καθώς οι «εμπειρίες» από την πανδημίας το 2020 αναμένεται να επιδράσουν επί τα βελτίω στην εφοδιαστική.

Ανθεκτικός στην πανδημία ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων

0koytiΠαρά το σοκ στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού το 2020 λόγω covid-19 ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων αποδείχθηκε εξαιρετικά ανθεκτικός το 2020 όσον αφορά τον όγκο καθώς και την τιμή των ναύλων.

«Αντίπαλοι» οι άλλοτε… «συνεργάτες»;

0MAERSK trainΕνδιαφέρουσες εξελίξεις φαίνεται να κρύβουν «πτυχές» της εφοδιαστικής και των συνδυασμένων μεταφορών που θα φωτιστούν το τρέχον έτος και οι οποίες σχετίζονται με τις σιδηροδρομικές εξελίξεις.

Έτος ψηφιοποίησης το 2021 για τα λιμάνια

0Piraeus cropΗ ψηφιοποίηση ολόκληρου του εύρους των λιμενικών δραστηριοτήτων αναμένεται να βάλει την «σφραγίδα» της σ5Gτην χρονιά που αναδύθηκε πριν λίγες ώρες ως απότοκο των συμπερασμάτων που εξήχθησαν για τις λιμενικές λειτουργίες την χρονιά του COVID-19.

2020- COVID-19: Και όμως τα λιμάνια άντεξαν…

0koytiΚαι όμως τα λιμάνια άντεξαν τα ισχυρά κύματα της πανδημίας που εξακολουθεί να ταλαιπωρεί την ανθρωπότητα. Τα στοιχεία μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας δείχνουν ότι η επακόλουθη επιστροφή των εξαγωγών προκάλεσε νέα κρίση συμφόρησης σε λιμένες σε όλο τον κόσμο, ιδίως στην Ινδία, αλλά και επιστροφή σε σχεδόν προ-πανδημίας επίπεδα όγκου.

Λιμάνια και εφοδιαστική- Τα συμπεράσματα από την πανδημία

0koytiΚαθώς σε σχεδόν τέσσερα εικοσιτετράωρα «κλείνει η χρονιά της πανδημίας» τα συμπεράσματα για τα λιμάνια και την εφοδιαστική που είδαν το φώς της δημοσιότητας μέσα από αναλύσεις, για τις επιπτώσεις της πανδημίας και του τι δέον γενέσθαι παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Ιστορικό ρεκόρ…

0koytiΕνώ το «κυνήγι» κενών εμπορευματοκιβωτίων καλά κρατεί ανά τα λιμάνια στον κόσμο οι δείκτες του Shanghai Containerised Freight Index της spot αγοράς εξακοντίστηκαν στα ύψη ξεπερνώντας τα 3.124 δολάρια ανά TEU’s για τις γραμμές Ασίας- Ευρώπης και σε ποσοστό της τάξης του 6% που είναι σχεδόν τριπλάσιο του Αυγούστου.

Έλλειψη κενών «κουτιών» και τον Ιανουάριο…

0Containers stackedΤο απόλυτο μεγαλύτερο πρόβλημα στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυτή τη στιγμή, είναι η τρομερή έλλειψη κενών «κουτιών σε βασικά λιμάνια, ειδικά στην Ασία. Η έλλειψη κενών κουτιών οδηγεί τις αγορές spot rate σε ιστορικά υψηλά επίπεδα γεγονός που προκαλεί αναστάτωση στους φορτωτές αλλά και γενικότερα στην εφοδιαστική.

Ξεμένουν από κενά «κουτιά»

0Stacked containers colourful‘Άφαντα» τα κενά εμπορευματοκιβώτια... αλλά και οι ελεύθεροι χώροι εναπόθεσης που "ξεκουράζονται" αυτά.

Επηρέασε σημαντικά η πανδημία τα Ευρωπαϊκά λιμάνια

0 2020 Top 15 European container ports growthΤο PortEconomics δημοσίευσε την κατάταξή των 15 κορυφαίων λιμένων διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη σε TEU’s για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2020, με τη συντριπτική πλειοψηφία να καταγράφει αρνητικά στοιχεία ανάπτυξης.

Απώλειες 1,9 δις δολαρίων

dolar 00Απώλειες της τάξης του 1,9 δις δολαρίων κατέγραψαν τα container terminals κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σύμφωνα με στοιχεία ανάλυσης του Drewry που παρουσιάστηκαν σε ένα webinar.

Τα Logistics κράτησαν ανοιχτή την αγορά στην κρίση του κορονοϊού

0global logisticsΜε την εγγραφή 680 συνέδρων και τη συμμετοχή στελεχών επιχειρήσεων διεθνούς βεληνεκούς ολοκλήρωσε τις εργασίες του το 23ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL), που διοργανώθηκε διαδικτυακά, από τις 30 Νοεμβρίου μέχρι και τις 6 Δεκεμβρίου, με τίτλο «1+5 Days: Supply Chain Playbook-Continuity in Crisis».

«Αρρυθμίες» προκαλούν τα κενά «κουτιά»

0koyti«Αρρυθμίες» στις εμπορευματικές ροές προκαλεί ένας μεγάλος αριθμός κενών εμπορευματοκιβωτίων που εξακολουθούν να είναι διάσπαρτα στα λιμάνια ανά τον κόσμο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter