Κυρ04282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Καύσιμα με επικίνδυνες συγκεντρώσεις ιζημάτων…

0Bunkering

Καύσιμα πλοίων που συμμορφώνονται με το όριο θείου του ΙΜΟ για το 2020 που παρέχεται από το Ρότερνταμ, το Άμστερνταμ, την Αμβέρσα και τη Σιγκαπούρη βρέθηκαν να περιέχουν επίπεδα ιζημάτων πέραν του ορίου που καθορίζεται από ένα βιομηχανικό πρότυπο. Δειγματοληπτικοί έλεγχοι στα λιμάνια αυτά, που θεωρούνται κόμβοι για εφοδιασμό καυσίμων από τα πλοία, κατέδειξε το πρόβλημα της παρουσίας ιζημάτων πέραν των ορίων τα οποία μπορούν έως και να καταστρέψουν μηχανές πλοίων. Μόλις προχθές η BIMCO, το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS), η INTERCARGO και η INTERTANKO δημοσιοποίησαν από κοινού έρευνα η οποία δίνει πολύτιμες πληροφορίες για το μέγεθος και τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος κατά τη μετάβαση στη χρήση πετρελαίου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Ως γνωστόν η έρευνα επικεντρώνεται σε πιθανά προβλήματα, όπως η αυξημένη απόρριψη ιλύος, η απόφραξη των σωλήνων καυσίμου, των προθερμαστών, των διαχωριστών καυσίμων και των φίλτρων καυσίμου, οι αντλίες καυσίμου που κολλούν, τα προβλήματα με την έγχυση καυσίμου και η κακή ανάφλεξη του μαζούτ. Επικεντρώνεται επίσης σε άλλα θέματα που αφορούν την ελλιπή καύση, την εμφάνιση κεριού και την αυξημένη φθορά των σκαφών της γραμμής κυλίνδρων. Αυτά είναι προβλήματα που μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια της πρόωσης ή/και black out. Υπενθυμίζεται ότι ευθείς εξ αρχής που τέθηκε το θέμα των νέων καυσίμων ο πρόεδρος της Ε.Ε.Ε. κ. Θ. Βενιάμης είχε θέσει το θέμα της ασφάλειας των νέων καυσίμων επισημαίνοντας τους κινδύνους που επιβεβαιώθηκαν από την εν λόγω έρευνα αλλά και από τα ευρήματα των δειγματοληψιών στα προαναφερθέντα λιμάνια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter