Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Οι ρήτρες και οι σκάτζες

Capesize Vessels

Νέα τροπή έλαβε το θέμα της αλλαγής πληρωμάτων καθώς ο γενικός γραμματέας του ΙΜΟ κ. Kitack Lim κατήγγειλε τις ρήτρες που θέτουν σε ορισμένες περιπτώσεις ναυλωτές βάσει των οποίων δεν μπορούν τα πλοία να παρεκκλίνουν προς λιμάνια για αλλαγές πληρωμάτων όταν τα πλοία είναι έμφορτα. Ο γ.γ. του ΙΜΟ σημειώνει ότι οι ρήτρες αυτές επιδεινώνουν τη δεινή κατάσταση των αποκλεισμένων ναυτικών και υπονομεύουν τις προσπάθειες που καταβάλλονται για την επίλυση της συνεχιζόμενης κρίσης στις αλλαγές πληρωμάτων. Να σημειωθεί ότι η ομάδα δράσης του ΙΜΟ για την αντιμετώπιση κρίσεων των ναυτικών (SCAT ) έχει ενημερωθεί για αυτή την ανησυχητική εξέλιξη τις τελευταίες εβδομάδες. Προ ημερών ο ILO, είχε καταγγείλει ότι δεν εφαρμόζεται η MLC την ίδια ώρα που ICS, ECSA, INTERCARGO και άλλοι φορείς της ναυτιλίας ‘έχουν ενώσει τις φωνές τους για την επίλυση του ζητήματος της αλλαγής των «παγιδευμένων» ναυτικών στα πλοία. Καθώς η κρίση αλλαγής πληρώματος εισέρχεται τώρα στον δέκατο μήνα της, χιλιάδες ναυτικοί παραμένουν στα πλοία πολύ μετά τη λήξη των συμφωνιών εργασίας των ναυτικών τους, ορισμένοι δεν πληρώνονται και όλοι ανίκανοι να επαναπατριστούν. Ένας παρόμοιος αριθμός παραμένει ανίκανος να ενταχθεί στα πλοία, και ως εκ τούτου βρίσκονται σε θέση να αρχίσουν τις συμβάσεις τους και να κερδίσουν τα προς το ζην.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter