Κυρ04282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ecsa προς την νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Ναι σε μία «πράσινη συμφωνία» δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς

ecsa

Να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας καλεί τη νέα ευρωπαϊκή επιτροπή η European Community Shipowners’ Association (ECSA) επισημαίνοντας, ότι η ευρωπαϊκή ναυτιλία είναι ένα γεωστρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ ενόψει των παγκόσμιων προκλήσεων.

Η Ecsa θέτει με ανακοίνωση της το πλαίσιο πάνω στο οποίο κατά τη γνώμη της πρέπει να κινηθεί στο κλάδο της ναυτιλίας η νέα ΕΕ και τάσσεται υπερ μαις νέας «πράσινης συμφωνίας» η οποία όμως πρέπει να είναι δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς!

Όπως δήλωσε ο Martin Dorsman, Γενικός Γραμματέας της ECSA, χαιρετίζοντας το νέο Σώμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υπό την ηγεσία της προέδρου της Επιτροπής κ. Ursula von der Leyen, το αναπτυξιακό δυναμικό της ευρωπαϊκής ναυτιλιακής βιομηχανίας μπορεί να εξασφαλιστεί μόνο μέσω μιας ισχυρής Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποστηριζόμενης από μια Ευρωπαϊκή Επιτροπή με παγκόσμια προσανατολισμό.
Η ισχυρή εστίαση της νέας Επιτροπής στις κλιματικές προκλήσεις, την ψηφιοποίηση και την καινοτομία είναι πλήρως σύμφωνη με τις 10 πρώτες προτεραιότητες που έχει θέσει η ECSA, (δείτε εδώ τις προτεραιότητες) συμπληρώνει στη δήλωση του ο εκπρόσωπος της Ένωσης και προσθέτει ότι πάνω από όλα είναι η πιο επείγουσα μέριμνα της βιομηχανίας να σταματήσει εντελώς τις εκπομπές CO2 όσο το δυνατόν γρηγορότερα αυτόν τον αιώνα, διατηρώντας παράλληλα την παγκόσμια ανταγωνιστικότητά της και τις συνεισφορές της στην ευρωπαϊκή οικονομία. Μια ισχυρή ενωμένη ευρωπαϊκή φωνή στον ΙΜΟ είναι σύμφωνα με την Ecsa, ο καλύτερος τρόπος για να φανεί η ικανότητα της Ευρώπης να ηγηθεί του κόσμου προς τις πραγματικές λύσεις για το κλίμα.
Παράλληλα η Ecsa αφού επισημαίνει ότι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής απαιτεί την πλήρη συνεργασία ολόκληρου του πλανήτη και δεν είναι μόνο ένα τοπικό, περιφερειακό ή ευρωπαϊκό πρόβλημα, υπογραμμίζει ότι ως εκπρόσωπος μιας παγκόσμιας βιομηχανίας η Ecsa, εκφράζει την υποστήριξή της στην πρόταση της Επιτροπής σε μια Πράσινη Συμφωνία της Ευρώπης (European Green Deal). Τονίζει όμως ότι η Ευρώπη πρέπει να φέρει μαζί της τον υπόλοιπο κόσμο και να μην την κάνει μόνη της, αλλιώς δεν θα έχει απτά αποτελέσματα.
Επίσης η Ecsa τάσσεται υπέρ μια μετάβασης που δεν αποκλείει κάποιες επιχειρήσεις. Η μετάβαση στη νέα πράσινη συμφωνία θα πρέπει να είναι δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς η δεν θα συμβεί καθόλου επισημαίνει.
Σε σύγκριση με τους τομείς των μεταφορών που κυριαρχούνται από μερικές μεγάλες εταιρείες, στη ναυτιλία χιλιάδες εταιρείες έχουν περιορισμένους πόρους να κάνουν τη μετάβαση αυτή. Δεν θα πρέπει να μείνουν πίσω στο δρόμο για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σημειώνει ο . Martin Dorsman, Γενικός Γραμματέας της ECSA.
Η Εcsa υπογραμμίζει ότι το 76% του εξωτερικού εμπορίου της ΕΕ μεταφέρεται δια θαλάσσης και το 40% του παγκόσμιου στόλου ελέγχεται από Ευρωπαίους πλοιοκτήτες. Και δεδομένου ότι το 90% όλων προϊόντων φτάνουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές δια θαλάσσης, η ευρωπαϊκή ναυτιλία τοποθετείται στην καρδιά του παγκόσμιου εμπορίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter