Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Με ψηφιακή ισχύ ενδυναμώνει τα σέρβις του ο DNV GL- Ενισχύεται ο Πειραιάς

0Χιωτόπουλος

Το ενεργειακό τοπίο όπως αυτό θα διαμορφωθεί με ορίζοντα το 2050 εν πολλοίς θα επηρεάσει τους επί μέρους τομείς της ναυτιλίας στις μεταφορές πετρελαιοειδών, υγροποιημένων αερίων, ξηρού φορτίου αλλά και εμπορευματοκιβωτίων. Νωρίτερα σήμερα ο Regional Manager του DNV GL στον Πειραιά κ. Ι. Χιωτόπουλος ανακοίνωσε την ενδυνάμωση της εκπροσώπησης του Νηογνώμονα στον Πειραιά που καθίσταται πλέον το τρίτο σημαντικότερο κέντρο δράσης(«Greece as the third home country») καθώς πλέον στην ευθύνη του περνούν μεγαλύτερες γεωγραφικές ζώνες όπου τα στελέχη του Πειραιά θα επεκτείνουν τη δράση τους. Στο πλαίσιο αυτό έμπειροι Έλληνες τεχνικοί με υψηλή εξειδίκευση και πολύχρονη παρουσία στα ναυτιλιακά τεχνικά δρώμενα σε Κορέα, Κίνα και Ευρώπη στελεχώνουν το κέντρο του Πειραιά με στόχο να καταστεί ευκολότερη η επαφή με τον ελληνικό εφοπλισμό και το ναυτιλιακό κέντρο του Πειραιά. Ο Νηογνώμονας, που πατάει γερά και στην ψηφιακή εποχή μπορεί πλέον να παράσχει 24ωρο σέρβις στο πελατειακό του δυναμικό μέσω μίας εξελιγμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας μέσω της οποία είναι δυνατόν σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να απαντηθούν ερωτήματα τεχνικής φύσεων που μπορεί να θέσει το πελατειακό του δυναμικό. Όπως αναφέρθηκε μία πλειάδα υπηρεσιών και εργασιών που απαιτείται για την διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας ενός πλοίου προσφέρεται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας η οποία έχει στόχο να απαλείψει, συν τοις άλλοις, και τους «πονοκεφάλους» των γραφειοκρατικών διατυπώσεων επί των πλοίων παρέχοντας επιπροσθέτως και μία ιδιαίτερη ασφάλεια ως προς την αξιοπιστία των εγγράφων που είναι πλέον ψηφιακά και φέρουν ψηφιακή υπογραφή που δεν παραποιείται. Στο ψηφιακό κομμάτι «κουμπώνουν» και μία σειρά άλλα σέρβις που αξιοποιούν τεχνολογίες ψηφιακής καταγραφής και απεικόνισης αλλά και τις τεχνολογικές δυνατότητες drones για εναέριες επιθεωρήσεις που υπό άλλες συνθήκες θα απαιτούσαν επιπρόσθετο κόστος με τη ναύλωση πτητικών μέσων. Το εντυπωσιακό είναι ότι με την χρήση των μέσων αυτών καθίσταται εφικτή η μεταφορά της εικόνας και των δεδομένων από το πλοίο στον εξειδικευμένο τεχνικό επιθεωρητή ο οποίος μπορεί να παράσχει τεχνικού χαρακτήρα οδηγίες σε πρώτη φάση ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος. Το R&D κέντρο του Πειραιά, έχει αναπτύξει ακόμη την πλατφόρμα COSSMOS, ένα λογισμικό το οποίο με την χρήση εικονικών μοντέλων πετυχαίνει βελτιώσεις σε θέματα εκπομπών, ενεργειακής απόδοσης, κόστους και ασφάλειας.
Σε ερώτηση του “theseanation” για το επίπεδο εξοικείωσης της αγοράς με τα όσα προσφέρονται ψηφιακά και ιδιαίτερα με το τμήμα εκείνο που παρέχει τη δυνατότητα ψηφιακής τρισδιάστατης απεικόνισης ενός σχεδίου πλοίου και των επί μέρους τμημάτων του τονίστηκε ότι οι νεότερες γενιές του χώρου της ναυτιλίας είναι πιο δεκτικές στη σύγχρονη τεχνολογία καθώς κατανοούν το γεγονός ότι τους απαλλάσσει από πολλούς κινδύνους άστοχων επιλογών και όχι μόνο.
Στο πλαίσιο της εμπλοκής του Νηογνώμονα με το τεχνολογικό κομμάτι των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας παρουσιάστηκε σήμερα και μία πρόβλεψη-αποτίμηση για το πώς θα κινηθεί με ορίζοντα το 2050 η αγορά ενέργειας και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις των εξελίξεων αυτών στους επι μέρους τομείς της ναυτιλίας ως προς το μεταφορικό έργο και τον τύπο πλοίων που θα απαιτηθούν προσεχώς από το διεθνές εμπόριο. Στην συγκεκριμένη παρουσίαση αποκαλύφθηκε ότι ο ελληνικός εφοπλισμός εισέρχεται ταχέως και στον τομέα της μεταφοράς υγροποιημένων αερίων καθώς η συγκεκριμένη αγορά δείχνει την εμπιστοσύνη της στους Έλληνες εφοπλιστές για τις μεταφορές αυτών των φορτίων.
Τεχνολογικά, επίσης όπως αναφέρθηκε, το 2020 που είναι έτος κατά το οποίο θα ισχύσουν οι νέες προδιαγραφές για τους αέριους ρύπους των πλοίων τονίστηκε ότι υπάρχει μία δικαιολογημένη διστακτικότητα ως προς τις νέες παραγγελίες καθώς δεν έχει τεχνολογικά κατασταλάξει ποιος τύπος καυσίμων θα επικρατήσει, τι τεχνολογικές προσαρμογές θα απαιτηθούν την ίδια στιγμή που έχουν κάνει την εμφάνισή τους και άλλοι τύποι εναλλακτικών καυσίμων με μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σε άλλη ερώτηση του“theseanation” αν οι ναυπηγικές μονάδες ανά τον κόσμο θα «προλάβουν» να εξυπηρετήσουν τον παγκόσμιο στόλο στην περιβαλλοντική προσαρμογή η απάντηση ήταν αρνητική συνοδευόμενη με την επισήμανση ότι θα υπάρξει ένα αναγκαίο διάστημα προσαρμογής της αγοράς στους νέους τύπους καυσίμων χωρίς όμως να έχει απαντηθεί με σαφήνεια, όπως αναφέρθηκε, αν τα ανά τον κόσμο διυλιστήρια θα είναι έτοιμα να καλύψουν τη ζήτηση σε τέτοια καύσιμα.
Τέλος, με την παρουσίαση των παραπάνω, το κύριο μήνυμα ήταν ότι ο DNV GL θα συνεχίσει την ανάπτυξή του, μέσω της έρευνας, των δραστηριοτήτων και των έργων του, προκειμένου να εξυπηρετεί τους πελάτες του, ενώ η διεύρυνση των δραστηριοτήτων του γραφείου του Πειραιά θα συνεχιστεί.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter