Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Οι Ναυτιλιακές Εταιρείες ενθαρρύνουν τη χρήση νέων μεταβατικών μέτρων για την ανακύκλωση των πλοίων

anakiklosi ploion 4

Οι ναυτιλιακές εταιρείες προτρέπουν τη χρήση νέων «μεταβατικών για τους πλοιοκτήτες στην πώληση πλοίων προς ανακύκλωση», που δρομολογήθηκαν από μια μεγάλη συμμαχία των διεθνών οργανισμών ναυτιλίας. Ο σκοπός των νέων «Μεταβατικών μέτρων » - που αναπτύχθηκαν από μια διακλαδική ομάδα με επικεφαλής το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) - είναι να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να εξασφαλίσουν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό ότι το τέλος ζωής των πλοίων τους, θα είναι η ανακύκλωση σε εγκαταστάσεις που είναι σύμφωνες με τα πρότυπα που προβλέπει η Σύμβαση IMO Hong Kong Convention, πριν τεθεί σε νομική ισχύ, το παγκόσμιο καθεστώς.

Τα μεταβατικά μέτρα, προβλέπουν λεπτομερείς συμβουλές για την προετοιμασία και τη διατήρηση των αποθεμάτων των επικίνδυνων υλικών, όπως απαιτείται από τη Σύμβαση του ΙΜΟ και έναν ξεχωριστό νέο κανονισμό της ΕΕ που έχει ήδη τεθεί σε ισχύ και ο οποίος έχει συνέπειες για τα πλοία εκτός ΕΕ που καταπλέουν σε λιμένες της ΕΕ.

Οι κατευθυντήριες γραμμές αφορούν επίσης τα μέτρα που οι ναυτιλιακές εταιρίες, συνιστάται να λάβουν τώρα όταν πωλούν πλοία προς ανακύκλωση.

«Η βιομηχανία αποδέχεται την ευθύνη της για την προώθηση ασφαλούς και περιβαλλοντικά αειφόρου διαχείρισης των πλοίων στις εγκαταστάσεις ανακύκλωσης, η πλειοψηφία των οποίων βρίσκεται σε αναπτυσσόμενες χώρες», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του ICS, Peter Hinchliffe.

«Η τήρηση αυτών των μεταβατικών μέτρων θα πρέπει να θεωρηθεί ως ένδειξη καλής πίστης πριν από την έναρξη ισχύος του καθεστώτος του ΙΜΟ.

Αλλά θα βοηθήσει επίσης τις επιχειρήσεις να αποφύγουν το ξεχωριστό καθεστώς ανακύκλωσης πλοίων της ΕΕ το οποίο άρχισε να ισχύει στις 31 Δεκεμβρίου και είναι επίσης σημαντικό για τα πλοία που φέρουν σημαίες τρίτων χωρών».

Τα μεταβατικά μέτρα που είχαν αρχικά εκδοθεί από τη βιομηχανία αμέσως μετά την έγκριση της σύμβασης του Χονγκ Κονγκ το 2009, τώρα έχουν επεκταθεί για να ληφθούν υπόψη οι επακόλουθες λεπτομερείς οδηγίες που εκδόθηκαν από τον ΙΜΟ.

Ενώ το αναθεωρημένα μεταβατικά μέτρα λαμβάνουν υπόψη το νέο καθεστώς της ΕΕ, μπορούν επίσης να επαναβεβαιώσουν την υποστήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την ταχύτερη δυνατή έναρξη ισχύος της Σύμβασης του ΙΜΟ.

"Τα μεταβατικά μέτρα αποδεικνύουν ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία διαδραματίζει πλήρως το ρόλο της. Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι μετά από έξι χρόνια η Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ έχει ακόμα κυρωθεί μόνο από λίγα κράτη μέλη του ΙΜΟ.

Οι κυβερνήσεις πρέπει να το κάνουν αυτό επείγουσα προτεραιότητα, αν αντιμετωπίζουν σοβαρά τη βελτίωση των συνθηκών στις εγκαταστάσεις ανακύκλωσης πλοίων σε παγκόσμια βάση », δήλωσε ο Peter Hinchliffe.

Εκτός από το ICS, αυτά τα νέα μεταβατικά μέτρα έχουν αναπτυχθεί με την εμπειρία των IACS, BIMCO, IPTA, Intercargo, Intertanko, OCIMF και ITF.

Υποστηρίζονται επίσης από την ECSA, με το τελευταία να εμπλέκεται ενεργά στις συζητήσεις σχετικά με την έγκριση και εφαρμογή του κανονισμού της ΕΕ.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter