Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Boxships: Παραμένει εξεταστέα η σχέση ταχύτητας-καυσίμων

container -887

Μπορεί η είσοδος των υγροποιημένων αερίων ως οικονομικότερων καυσίμων σε σύγκριση με άλλες πλην της πυρηνικής ενέργειας, επιλογές όμως η σχέση ταχύτητας – καυσίμου εξακολουθεί να ταλανίζει τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, τους ναυπηγούς και τους νηογνώμονες.

Το τελευταίο διάστημα με την παρατηρούμενη ανάκαμψη σε διεθνές επίπεδο της οικονομίας αλλά και συνακόλουθα των εμπορευματικών ροών το θέμα της ταχύτητας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων επέστρεψε.

Μέσα στην τριετία που διέρρευσε οι ταχύτητες των πλοίων του τομέα είναι γνωστό ότι είχαν μειωθεί στη συλλογιστική της εξοικονόμησης αφ ενός καυσίμων άρα και μείωσης των ανελαστικών δαπανών και αφ ετέρου της μείωσης των εκπομπών ρύπων. Θέματος που είναι επίσης γνωστό ότι ταλανίζει την ναυτιλία σε παγκόσμια κλίμακα. Όμως οι επιταγές του εμπορίου θέλουν εκ νέου ταχύτητα μεταφοράς αλλά με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Δηλαδή απαιτούν την λύση μία εξαιρετικά δύσκολης εξίσωσης με «άγνωστο Χ» το κόστος των καυσίμων που διαμορφώνεται ή μάλλον εξαρτάται από τις γεωπολιτικές και όχι μόνο σχέσεις σε «ευαίσθητες» περιοχές του κόσμου.

Στην προσπάθεια επίλυσης της εξίσωσης και οι εταιρίες που αναπτύσσουν μηχανές πρόωσης για πλοία όλων των τύπων οι οποίες δίνουν τη δική τους μάχη με τεχνολογίες αιχμής αλλά και βελτιώσεις που παρουσιάζονται στη διεθνή αγορά που όμως έχουν κόστος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter