Κυρ04282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Πράσινοι» προσεχώς οι liners

box trader 1

Τα «πράσινα» πλοία αντιπροσώπευαν το 83% της χωρητικότητας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που παραγγέλθηκαν τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner. Καταγράφηκαν παραγγελίες 187 πλοίων, που ισοδυναμούν με 1,75 Mteu χωρητικότητας στόλου. Ως αποτέλεσμα, το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών πλοίων έχει φτάσει σε πρωτοφανές υψηλό 7,88 Mteu, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 29% της τρέχουσας χωρητικότητας του στόλου. Τα πλοία που κινούνται με μεθανόλη αποτελούν το εντυπωσιακό 52% της συνολικής χωρητικότητας των παραγγελθέντων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά την περίοδο αυτή, ενώ τα νεότευκτα πλοία που κινούνται με LNG συνεισφέρουν το 31%, συνολικά ανερχόμενα σε σημαντικό μερίδιο 83% των «πράσινων» πλοίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2023. Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον Σεπτέμβριο, τα πλοία που κινούνται με ΥΦΑ αποτελούν το 28% του «πράσινου» τμήματος, με ένα επιπλέον 19% να αποδίδεται σε μονάδες διπλού καυσίμου μεθανόλης. Με τον συνολικό αριθμό των πλοίων διπλού καυσίμου μεθανόλης να φτάνει τις 139 μονάδες φέτος, η πρόκληση της απαλλαγής από τον άνθρακα μεταβαίνει από το ίδιο το πλοίο στη στρατηγική προμήθεια βιώσιμων καυσίμων. Αυτό περιλαμβάνει την εμφάνιση της αμμωνίας ως το επόμενο «πράσινο» καύσιμο, με εταιρείες όπως η CMB / Delphis να πρωτοστατούν στην ανάπτυξη κινητήρων ικανών να καίνε αμμωνία, που έχουν προγραμματιστεί για μετασκευή από το 2026 και μετά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter