Δευ04292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Clarksons: Το 47% του βιβλίου παραγγελιών είναι για πλοία εναλλακτικών καυσίμων

0BunkeringΤα πλοία εναλλακτικών καυσίμων αντιπροσώπευαν περίπου το 60% των νέων παραγγελιών από τις αρχές του 2022 σε GT, κυρίως λόγω παραγγελιών πλοίων διπλού καυσίμου LNG και όλο και περισσότερο μεθανόλης, και τώρα αντιπροσωπεύουν το 5% του στόλου GT και το 47% του βιβλίου παραγγελιών, δείχνουν τα στοιχεία του Clarksons.

Απώλειες διελεύσεων

0ΠαναμάςΗ Αρχή της Διώρυγας του Παναμά προβλέπει μείωση του όγκου φορτίου για το οικονομικό έτος 2023 λόγω ενός συνδυασμού γεωπολιτικών εντάσεων και αλλαγών στις ναυτιλιακές οδούς.

GSCC: 4110 πλοία ο ελληνόκτητος στόλος- Η ελληνική σημαία παραμένει στην τρίτη θέση παγκοσμίως σε DWT

greek shipping cooperation committeeΟ ελληνικός ελεγχόμενος στόλος έχει μειωθεί ως προς τον αριθμό των σκαφών σε DWT και GT σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιοποίησε το Greek Shipping Co-operation Committee.

Επηρεάζει τις αγοραπωλησίες ο δείκτης CII

rupoi ploion6Την περασμένη εβδομάδα, η Vessels Value δημοσίευσε στοιχεία που αξιολογούν τον αντίκτυπο του CII στην αγορά αγοραπωλησιών (S&P) για πλοία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αξίας των πλοίων, η διακύμανση της ρευστότητας είναι αισθητή ανάλογα με τη ζώνη CII στην οποία δραστηριοποιείται το σκάφος. Το CII αποκτά όλο και μεγαλύτερη επιρροή στην αγορά αγοραπωλησιών.

Σε «πτώση» η τοποθέτηση scrubber

0scrubber Τα συστήματα καθαρισμού καυσαερίων, γνωστά και ως scrubbers, εγκαταστάθηκαν σε 399 πλοία το 2022, σημειώνοντας πτώση 24% σε σχέση με τα στοιχεία της BIMCO.

Δεν… επηρεάστηκαν οι άλλες συμμαχίες

0Containers stackedΗ πρόσφατη ανακοίνωση για την διάλυση της συμμαχίας 2Μ (MAERSK – MSC) φαίνεται ότι δεν ενεργοποίησε το ντόμινο των εξελίξεων για ανάλογα διαλυτικά φαινόμενα στις λοιπές συμμαχίες του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων γεγονός που προς ώρας έχει «αδρανοποιήσει» σενάρια που είδαν το φως της δημοσιότητας.

Ανεβαίνουν οι ναυπηγήσεις PCTCs

0mol Οι παραγγελίες για νέα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων αυξήθηκαν σημαντικά το 2021 και το 2022 λόγω της ισχυρής ζήτησης στον κλάδο του εμπορίου αυτοκινήτων και της επανέναρξης των προγραμμάτων ανανέωσης του στόλου από τους πλοιοκτήτες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ