Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Committee: Ελαφρά μείωση του ελληνόκτητου στόλου

Bulk carrier 1Μειώθηκαν κατά 27 μονάδες τα ελληνόκτητα πλοία το 2023 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα φθάνοντας στα 4.113 όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Greek Shipping Co operation Committee) που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα.

«Ανοίγουν» οι ορίζοντες το 2023 στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση

0sea moneyΗ πλατφόρμα χρηματοδότησης πλοίων Oceanis με έδρα το Αμβούργο προβλέπει το κόστος χρηματοδότησης πλοίων για το 2023 σε μια νέα τριμηνιαία έκθεση. Η φετινή χρονιά αναμένεται να είναι μια θετική χρονιά για τους πλοιοκτήτες που αναζητούν χρηματοδότηση σύμφωνα με την έκθεση.

Βελτιώθηκε ο Δείκτης Ευτυχίας των Ναυτικών το 2022

0Seafarers HappinessΟ τελευταίος Δείκτης Ευτυχίας των Ναυτικών, που δημοσιεύθηκε από το The Mission to Seafarers στα τέλη Ιανουαρίου αποκαλύπτει ότι τα μέσα επίπεδα ευτυχίας των ναυτικών το τελευταίο τρίμηνο του 2022 έφτασαν τα 7,69/10, από 7,3 με τα επίπεδα να αυξάνονται σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη ανοδική τάση που παρατηρήθηκε καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.

Βελτιώθηκαν οι «σκάτζες»

0naytikoiO Neptune Declaration Crew Change Indicator για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 δείχνει ότι το 2,7% των ναυτικών εξακολουθούν να είναι κολλημένοι σε πλοία μετά τη λήξη του συμβολαίου τους, καταγράφοντας μια πτώση 0,6 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο.

Οι νέες τάσεις στον κλάδο της Ναυτιλίας

0pwcΣτην ετήσια εκδήλωση της PwC Ελλάδας «The Annual PwC Update for Shipping Industry Finance Professionals», η οποία πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο ξενοδοχείο InterContinental Athenaeum Athens, 120 στελέχη της Ναυτιλίας είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να ενημερωθούν από τους έμπειρους συμβούλους της PwC αναφορικά με τις εξελίξεις στον Κλάδο, τις αναδυόμενες λογιστικές και χρηματοοικονομικές προκλήσεις αλλά και τις νέες τάσεις της αγοράς.

Δικαιώθηκε η πρόβλεψη…

veniamis 770Ήταν τα «μακρινά» Ποσειδώνια του 2018 όταν για το θέμα των «νέων» ναυτιλιακών καυσίμων ο τότε πρόεδρος της Ε.Ε.Ε. Θεόδωρος Βενιάμης στην καθιερωμένη συνέντευξη σχεδόν «προφητικά» είχε κάνει λόγο για το «αλαλούμ» που συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο με το θέμα των ραφιναρισμένων καυσίμων, των προσμείξεων διαφόρων τύπων με στόχο τη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι τα πλοία θα μείνουν «καραβοφάναρο» γιατί δεν είναι σίγουρο αν τα νέα καύσιμα επαρκούν και είναι ασφαλή.

Ναυτικά Χρονικά: Οι Εταιρείες Διαχείρισης Πλοίων του Πειραιά/Αθήνας στο Μικροσκόπιο

0γκρατιαΗ ανάλυση των πρόσφατων στοιχείων σχετικά με το μέγεθος και τα βασικά χαρακτηριστικά του στόλου των ναυτιλιακών επιχειρήσεων που βρίσκονται στον Πειραιά επιβεβαιώνει ότι ο Πειραιάς και το 2022 αποτέλεσε σημαντικό διαχειριστικό κέντρο της παγκόσμιας ναυτιλίας και κύριο επιχειρηματικό hub του ελληνόκτητου στόλου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ