Δευ05132024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Πύλη» στην Ε.Ε. για το Ινδικό εμπόριο το λιμάνι του Πειραιά

05 53934CoscoPiraeus800x454

Η Ινδία εξετάζει τη χρήση του λιμανιού του Πειραιά για την επέκταση των ευρωπαϊκών της εξαγωγών.

Όπως έχει αναφέρει ήδη από τις τις 18 Αυγούστου με ρεπορτάζ του με τίτλο: «Μετά την Κίνα η Ινδία «βλέπει» το λιμάνι του Πειραιά» το “theseanation.gr”, αποκάλυψε ότι η Ινδία εξετάζει αυτό το ενδεχόμενο καθώς σχεδίαζε αρχικά να χρησιμοποιήσει το λιμάνι Chabahar του Ιράν ως πύλη για τις εξαγωγές της προς την Ευρώπη, στο πλαίσιο του αραβο-μεσογειακού διαδρόμου της Ινδίας (Arab-Med). Από πέρυσι, το διμερές εμπόριο μεταξύ της ΕΕ και της Ινδίας ήταν σε ιστορικά υψηλά, με αγαθά αξίας 130 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Ινδία εκτιμά ότι θα μπορούσε εύκολα να έχει πρόσβαση στις ευρωπαϊκές αγορές μέσω μεταφορτώσεων στον Πειραιά.
Στο Μέγαρο Μαξίμου θεωρούν πως η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε γεωπολιτική, αλλά και οικονομική πύλη της Ινδίας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς, όπως σημειώνουν ήδη μετά το Brexit, το Νέο Δελχί αναζητεί εναλλακτικές οδούς προς την Ευρώπη, με τη θέση της Ελλάδας στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων να αποτελεί ιδανική γέφυρα προς την Ευρώπη, αλλά και την Ανατολική Μεσόγειο.
Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης σε συνέντευξή του στο πρακτορείο ειδήσεων Wion, «η Ελλάδα και η Ινδία μπορούν να ξεκινήσουν μια αμοιβαίως επωφελή στρατηγική εταιρική σχέση ενισχύοντας τις διμερείς σχέσεις τους και επενδύοντας στη διασυνδεσιμότητα», υπογραμμίζει και προσθέτει: «για το σκοπό αυτό, οι θαλάσσιες υποδομές στην Ελλάδα, όπως το λιμάνι του Πειραιά, ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια στην Ευρώπη όσον αφορά τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, δύνανται να καταστούν η πύλη της Ινδίας προς την Ευρώπη».

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter