Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Seatrade Med: Θέμα η παράταση των διανυκτερεύσεων στα λιμάνια

Cristal-Exterior-2

Επιχείρηση «αποκρυπτογράφησης» των τάσεων που διαμορφώνει το πελατειακό δυναμικό της κρουαζιέρας ως προς το πόσο επιπρόσθετο χρόνο θέλει να «ξοδέψει» σε δημοφιλείς ή μη προορισμούς εξελίσσεται, σύμφωνα με πληροφορίες, από ειδικούς αναλυτές του τομέα της κρουαζιέρας μετά τη διοργάνωση της Seatrade Med.

Αφορμή οι συζητήσεις για το «overnight» ή το «late-night stays in port» που διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης οι οποίες είχαν πεδίο τους τάσεις που τείνουν να διαμορφωθούν. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις αναλυτών αλλά και τα όσα συζητήθηκαν στην συγκεκριμένη ενότητα υπάρχει ένας ευρείς ορίζοντας που θα πρέπει να διερευνηθεί στο άμεσο μέλλον καθώς διαφαίνονται οι δυνατότητες παρουσίασης στο πελατειακό δυναμικό «νέων προτάσεων» αλλά και τις ανάπτυξης συνεργειών που μέχρι πρότινος δεν θα μπορούσαν να συμβούν από τα «σφικτά» προγράμματα κατάπλων-απόπλων των κρουαζιερόπλοιων. Πέραν αυτού οι ειδικοί προσεχώς θα επανεξετάσουν και στρατηγικές που σχετίζονται με τα κόστη, στα λιμάνια εντός και εκτός πλοίων, αλλά και μία σειρά άλλες παραμέτρους που προδιαγράφτηκαν στην διοργάνωση τεχνικές και μη. Εκείνο πάντως που φαίνεται ότι έγινε διακριτό είναι ότι το πελατειακό δυναμικό αναζητά διαρκώς τις φρέσκιες ιδέες ενώ «εξιτάρεται» να «ανακαλύπτει» πχ. πτυχές της νυκτερινής ζωής προορισμών που επισκέπτεται κάτι που όπως τόνισαν ειδικοί περνά και μέσα από τα μέσα μαζικής κοινωνικής δικτύωσης. Τα οποία και στην παρούσα σύνοδο «τοποθετήθηκαν» σε περίοπτη θέση καθώς λειτουργούν πολλαπλασιαστικά διαφημιστικά στο ευρύ κοινό, πολύ δε περισσότερο σε εκείνο που δεν έχει έρθει ακόμη σε επαφή με την κρουαζιέρα. Στον ίδιο καμβά πάντως το εν λόγω θέμα συνιστά και μία «πρόκληση» για τα λιμάνια που προσεγγίζουν τα κρουαζιερόπλοια καθώς είναι προφανές ότι θα απαιτήσει «καλοκουρδισμένες» συνέργειες ώστε ο επιβάτης αποβιβαζόμενος να έχει «μπροστά του» εναλλακτικές προτάσεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter