Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ηλεκτροκίνητο Ro-Pax με ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης από την Wärtsilä

0download 2

Το μεγαλύτερο Ro-Pax καταμαράν κατασκευάζεται από την Incat Tasmania και έχει παραγγελθεί από τον πλοιοκτήτη της Νότιας Αμερικής Buquebús. Η φινλανδική εταιρεία Wärtsilä έχει συνάψει σύμβαση με την Corvus Energy για την παροχή των συστημάτων μπαταριών για το σκάφος αλλά και τα waterjets που θα κινούν το σκάφος. Το πλοίο θα τροφοδοτείται πλήρως με μπαταρία, με ηλεκτροκινητήρες Wärtsilä waterjets ως κύριους προωστήρες. Οι μονάδες μπαταριών και το πακέτο συστήματος αποθήκευσης ενέργειας είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερο από ό, τι σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό / υβριδικό πλοίο που λειτουργεί σήμερα.
Το πλήρες πεδίο προμήθειας της Wärtsilä περιλαμβάνει το σύστημα διαχείρισης ενέργειας της Wärtsilä, το σύστημα μετατροπής ισχύος, το σύστημα φόρτισης DC στην ακτή, τις μονάδες μπαταριών 40 MWh, τον κόμβο DC, τους οκτώ ηλεκτροκινητήρες, οκτώ πίδακες αξονικής ροής WXJ1100 νερού Wärtsilä και το σύστημα ελέγχου πρόωσης ProTouch.
Η παράδοση του εξοπλισμού Wärtsilä έχει προγραμματιστεί για το τελευταίο μέρος του 2024 και το πλοίο θα παραδοθεί το 2025. Με περισσότερα από 40 MWh αποθήκευσης ενέργειας, θα είναι το μεγαλύτερο σύστημα μπαταριών εγκατεστημένο σε ένα πλοίο - τέσσερις φορές μεγαλύτερο από την τρέχουσα μεγαλύτερη εγκατάσταση. Το σκάφος μήκους 130 μέτρων θα είναι επίσης το πρώτο ελαφρύ καταμαράν μηδενικών εκπομπών στον κόσμο. Η παραγγελία με τη Wärtsilä έγινε τον Ιούλιο του 2023. Το πλοίο θα λειτουργεί μεταξύ Αργεντινής και Ουρουγουάης. Θα μεταφέρει 2.100 επιβάτες και 225 οχήματα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter