Σαβ05182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Αυξάνει η χωρητικότητα εντός Ε.Ε.

box trader 1Η χωρητικότητα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εντός της Ευρώπης έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 18% σε ετήσια βάση, καθώς η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας έχει ως αποτέλεσμα περισσότερη τροφοδοσία και μεγαλύτερα πλοία που δραστηριοποιούνται σε αυτό το τμήμα, σύμφωνα με την Alphaliner.

Ασία – Ευρώπη: Αύξηση 7,8% στα διακινηθέντα «κουτιά» το 23

0koytiΟι εξαγωγές εμπορευματοκιβωτίων από την Ασία στην Ευρώπη έφτασαν τα 16,58 εκατομμύρια TEU το 2023 αντιπροσωπεύοντας αύξηση 7,8% από το προηγούμενο έτος γεγονός που επανάφερε τα στοιχεία διακίνησης στα προ πανδημίας επίπεδα που παρατηρήθηκαν το 2019.

Η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας είναι ηπιότερη από τον Covid-19

0koytiΟ αντίκτυπος της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα είναι λιγότερο σοβαρός από τον Covid-19, αν και η ώθηση του μιλίου/TEU ήταν σημαντική.

Στον ορίζοντα και πάλι τα κενά… «κουτιά»

0Containers stackedΗ κρίση της περιόδου της πανδημίας και η κρίση της περιόδου στην Ερυθρά θάλασσα, το πέρας της οποίας δεν διαφαίνεται, φαίνεται ότι έχουν ένα κοινό στοιχείο.

Το Αμβούργο «διεκδικεί» την πύλη της Ινδίας στην ΕΕ - Ε.Β.Ε.Π.: Υπάρχουν και αεροδρόμια cargo…

0hamburgΤο ενδεχόμενο να «κερδίσει» το λιμάνι του Πειραιά μερίδιο της από την Ινδία προερχόμενης κίνησης φαίνεται να ανησυχεί το λιμάνι του Αμβούργου που διεκδικεί να είναι η κύρια πύλη εισόδου στην ΕΕ για το εξαγωγικό εμπόριο της Ινδίας.

«Ανατίναξαν» οι Χούθι τους προγραμματισμούς των carriers

box trader 1Ο δείκτης «αξιοπιστίας» που αποτυπώνει το κατά πόσον τα χρονοδιαγράμματα κατάπλου απόπλου των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τηρείται στα λιμάνια που περιλαμβάνονται στις "λούπες" μάλλον έχει υποστεί «πλήγμα» εξ αιτίας της κατάστασης στην Ερυθρά Θάλασσα.

Οι Χούθι και οι carriers

box trader 1“Ουδέν κακόν αμιγές καλού”. Η κατάσταση που έχουν δημιουργήσει οι επιθέσεις των Χούθι στα εμπορικά πλοία που επιχειρούν διάπλου της Ερυθράς Θάλασσας φαίνεται, σύμφωνα με τις πρώτες αναλύσεις ότι “ευνοεί” τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.

«Ελαφρές» μειώσεις ναύλων αλλά… στις ΗΠΑ

box trader 1Η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας έστειλε τους θαλάσσιους ναύλους από την Άπω Ανατολή στις ΗΠΑ κατά περισσότερο από 150%, αλλά φαίνεται να υπάρχει κάποια αποκλιμάκωση στον ορίζοντα.

«Αποκομμένα» σιδηροδρομικώς…

0Piraeus cropΑκόμη και τώρα που η κρίση στην Ερυθρά θάλασσα σοβεί με τις πρώτες συνέπειες για τα μεσογειακά λιμάνια όσον αφορά στην διακίνηση φορτίων να έχει γίνει εμφανής τα ελληνικά κομβικά λιμάνια συνεχίζουν να «ολισθαίνουν» σε θέση στις συνδυασμένες μεταφορές εξ αιτίας της κατάστασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο και να χάνουν φορτία transit τα οποία σήμερα καταλήγουν με feeder ships σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία.

Αύξηση 16% στα TEU*Miles λόγω της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα

0koytiΑύξηση της τάξης του 16% στα TEU*Miles λόγω της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα προβλέπει η Sea-Intelligence με βάση ένα μοντέλο υπολογισμού της ζήτησης σε TEU * Miles χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση των πιθανών επιπτώσεων το 2024.

ΗΠΑ: Σε υψηλό επταετίας οι εισαγωγές «κουτιών» τον Ιανουάριο

0Containers stackedΠαρά όλες τις προκλήσεις που αναφέρθηκαν για τη ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων και τις αρνητικές προοπτικές που παρουσίασαν οι μεταφορείς, οι όγκοι εισαγωγής εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ αυξάνονται και αναμένεται να συνεχίσουν την ανοδική τους δυναμική τουλάχιστον μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024.

BIMCO: Η αγορά των εμπορευματοκιβωτίων αυξάνεται μέτρια

0Containers stackedΤο 2023, η αγορά εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 0,2% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 173,8 εκατομμύρια TEU.

Στο «μακρινό» Βιετνάμ…

0koytiΗ κρίση δημιουργεί ευκαιρίες συνηθίζουν να λένε ναυτιλιακοί παράγοντες αλλά τα λιμάνια του Βιετνάμ φαίνεται ότι την κρίση μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας την «εκμεταλλεύτηκαν».

Γρηγορότερα και από την πανδημία…

box trader 1Η ταχύτητα ανόδου των ναύλων στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων από το ξέσπασμα της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα σε σύγκριση με την ταχύτητα ανόδου την περίοδο της πανδημίας έχει βρεθεί στο μικροσκόπιο των αναλυτών.

ΔΝΤ: Μείωση κατά 30% της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Ερυθρά Θάλασσα σε ετήσια βάση

0koytiΗ θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μέσω Ερυθράς Θάλασσας μειώθηκε κατά σχεδόν 30% σε ετήσια βάση, ανέφερε χθες Τετάρτη το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), εξαιτίας του πολλαπλασιασμού των επιθέσεων των ανταρτών Χούθι εναντίον εμπορικών πλοίων στα ανοικτά της Υεμένης.

Η Ερυθρά μείωσε το reliability

box trader 1Σύμφωνα με στοιχεία της έκθεσης Global Liner Performance της Sea-Intelligence, η παγκόσμια αξιοπιστία του χρονοδιαγράμματος μειώθηκε κατά 5,0 ποσοστιαίες μονάδες από μήνα σε μήνα τον Δεκέμβριο του 2023 στο 56,8% ως αποτέλεσμα της κλιμάκωσης της έντασης στην Ερυθρά Θάλασσα.

Έρχεται αύξηση των ναύλων – Ο ρόλος των «κενών» εμπορευματοκιβωτίων

0Containers stackedΑύξηση των ναύλων. Από την Άπω Ανατολή έως τη Μεσόγειο, οι μέσες βραχυπρόθεσμες τιμές της αγοράς αναμένεται να αυξηθούν κατά 11% μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου στα 6.507 δολάρια ανά FEU.

«Σκοτεινιάζει» στην Ερυθρά – Φλερτ στα 12.000 $ το «κουτί»

0Mokha Yemen UKMTO1Με φόντο την προειδοποίηση του προέδρου του Ιράν Εμπραχίμ Ραϊσί ότι θα «τιμωρήσει» το Ισραήλ για το πλήγμα που εξαπέλυσε προχθές στη Δαμασκό και είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν πέντε μέλη των Φρουρών της Επανάστασης οι φόβοι αναλυτών για της συνέπειες που θα έχει στο παγκόσμιο εμπόριο μια γενικευμένη σύρραξη πέριξ της Ερυθράς Θάλασσας έχουν αρχίσει να «γίνονται ορατές» στον ορίζοντα.

«Θύμα» των Χούθι και το ινδικό εμπόριο – Την ανιούσα οι δείκτες για τα «κουτιά»

0Containers stacked«Θύμα» των Χούθι και το ινδικό εξαγωγικό εμπόριο. Σύμφωνα με πληροφορίες η Ινδική κυβέρνηση έχει συγκροτήσει ομάδα υψηλού επιπέδου σε κυβερνητικό επίπεδο για την μελέτη της κατάστασης που διαμορφώνεται στην Ερυθρά Θάλασσα και την εξεύρεση εναλλακτικών για αγορές που παραμένουν σε μεγάλο βαθμό απομονωμένες από την κρίση.

Το Κινεζικό νέο έτος

0Containers stackedΕνώ η υπόθεση με τις επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά έχει διαταράξει την εφοδιαστική νέο πονοκέφαλο, αυτή τη φορά στους φορτωτές, προκαλεί η είσοδος στην εορταστική περίοδο για τον εορτασμό του κινεζικού νέου έτους.

Πάνω από 30 εκατομμύρια TEU το 2024

0Containers stacked«Το 2023, τα ναυπηγεία παρέδωσαν 350 νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής χωρητικότητας 2,2 εκατομμυρίων TEU, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ από το 2015, όταν παραδόθηκαν 1,7 εκατομμύρια TEU.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter