Σαβ05182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Σε λιμάνια τα μισά «ατυχήματα» το 2022

0koytiΤα μισά από τα θαλάσσια περιστατικά που καταγράφηκαν το 2022 συνέβησαν σε λιμάνια και τερματικούς σταθμούς, δείχνουν στοιχεία από την RightShip.

ΕΛΙΜΕ: 4.614 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια το 2022

0κρουαζιεραΜε το «βλέμμα στραμμένο» στα προγράμματα των ναυτιλιακών εταιριών που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων βρίσκεται η «βιομηχανία» της κρουαζιέρας της χώρας καθώς οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν το τρέχον έτος να είναι καταφανώς καλύτερο σε επιβατική κίνηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Βελτιώθηκε η «αξιοπιστία» το 2022

0koytiΣτο 24,8% κυμάνθηκε το 2022 η αξιοπιστία στα χρονοδιαγράμματα των προσεγγίσεων σε λιμάνια των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων με τον Δεκέμβριο να «κλείνει» στο 56,6% σύμφωνα με τα στοιχεία της Sea-Intelligence.

Έτος εξομάλυνσης

0koytiΤο Baltic Exchange δημοσίευσε την έκθεση περί μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για τον Ιανουάριο σε συνεργασία με την Freightos και τη Vespucci Maritime, η οποία και προβλέπει μέσα από την αξιολόγηση οικονομικο-πολιτικών και άλλων παραμέτρων ένα δραστικά διαφορετικό 2023 από το 2022.

«Ασθενής» αύξηση ναύλων στα «κουτιά»

0drewry«Ασθενή» αύξηση κατέγραψε ο σύνθετος δείκτης Drewry WCI στους ναύλους των εμπορευματοκιβωτίων την περασμένη εβδομάδα κατα την οποία όλος ο πλανήτης έστρεψε το βλέμμα στην Κίνα καθώς ήρθησαν οι απαγορεύσεις για την πανδημία και η αγορά άνοιξε.

Ετοιμάζονται για τη φουρτούνα…

0koytiΗ οικονομική επιβράδυνση, η διαφαινόμενη ύφεση, οι πληθωριστικές πιέσεις αλλά και η ασάφεια του ενεργειακού αποτελούν τα στοιχεία της φουρτούνας που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι liners κατά το τρέχον έτος.

«Άλλη μία τορπίλη» στην ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμένων;

0koytiΤα «πάνω κάτω» στα ευρωπαϊκά λιμάνια κόμβους για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο τη Ε.Ε. στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο Πειραιάς κατά πάσα πιθανότητα να φέρει νέος κανονισμός του ΙΜΟ με βάση τον οποίο η ενεργειακή αποδοτικότητα του πλοίου θα υπολογίζεται βάσει των ανθρακικών εκπομπών ανά τόνο ανά μίλι (dwt ton-mile) και ο κανονισμός μετράει το δείκτη έντασης άνθρακα (Carbon Intensity Indicator-CII).

GREPORT 2022

00limani volosΣτην νέα έκδοση της κλαδικής μελέτης για την Ελληνική λιμενική βιομηχανία GREPORT 2022, την οποία επιμελήθηκαν οι καθηγητές Γιώργος Βαγγέλας, Θάνος Πάλλης και η Εύη Κλαδάκη αποτυπώνεται το μεταφορικό έργο, η κίνηση και τα χρηματοοικονομικά στοιχεία των μεγάλων λιμανιών της χώρας αλλά και δυναμική τους.

«Κυνηγάει» το Ningbo τη Σαγκάη

0ΣαγκάηΗ διακίνηση φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι Ningbo-Zhoushan κατέγραψε ετήσια αύξηση 7,84% τους πρώτους 11 μήνες του 2022.

Αυξήθηκε η επιβατική κίνηση

0επιβατεςΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα διακίνησης επιβατών, εμπορευμάτων και κινητών μονάδων στους Ελληνικούς λιμένες του β΄ τριμήνου 2022. Ειδικότερα:

Μια ακόμη χρονιά προκλήσεων…

0Containers stackedΤο 2023 θα είναι μια χρονιά που δεν μοιάζει με καμία άλλη για τον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών και μια χρονιά που θα απαιτήσει ετοιμότητα για οποιαδήποτε πρόκληση.

«Κλείδωσε» η Κινεζική δεκάδα

0Σαγκάη«Κλείδωσε» η Κινεζική δεκάδα των λιμένων με την περισσότερη κίνηση στο Κινεζικό λιμενικό σύστημα για το τρέχον έτος.

Κινούνται πτωτικά…

0koytiΤο ενεργειακό, ο πληθωρισμός, η σύρραξη Ρωσίας Ουκρανίας, η μείωση της αγοραστικής διάθεσης και δυνατότητας, το μετά COVID σύνδρομο.

«Ναυμαχία» ναυλωτών – μεταφορέων και στο βάθος ύφεση

0Containers stackedΤα άδεια «κουτιά», το πλεονάζον δυναμικό, οι δείκτες των οικονομικών προβλέψεων δημιουργούν ένα «εκρηκτικό μείγμα» σύμφωνα με αναλύσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα.

«Κουτιά»: Πέφτουν οι όγκοι, πέφτουν οι ναύλοι

0Containers stackedΔιόρθωση ή προάγγελος ύφεσης; Το ερώτημα αυτό φαίνεται πως ταλανίζει αναλυτές της αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων που βλέπουν τους δείκτες να έχουν λάβει την κατιούσα.

Προβληματισμός για τα lockdown

0koytiΣτα αλλεπάλληλα lockdown στα Κινεζικά λιμάνια επιρρίπτει ευθύνες η εφοδιαστική για τις καθυστερήσεις στην διακίνηση φορτίων αλλά και τις αναμονές πλοίων έξω από τα λιμάνια.

Στη «μάχη» για την απανθρακοποίηση τα μη εμπορικά δεδομένα

0document digitalΤα μη εμπορικά δεδομένα που δεν σχετίζονται με τα διακινούμενα φορτία μεταξύ λιμένων και με την εμπλοκή της εφοδιαστικής φαίνεται ότι λίαν προσεχώς θα «πέσουν στην μάχη» για την απανθρακοποίηση των λιμένων.

«Φρενάρισμα» του παγκόσμιου εμπορίου αποκαλύπτουν τα «κουτιά»

0koyti«Φρενάρισμα» του παγκόσμιου εμπορίου αποκαλύπτουν τα στοιχεία που αναφέρονται στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στις μεγάλες διεθνείς γραμμές γεγονός που αποτυπώνεται και στους επι μέρους δείκτες.

Η πρωτιά της Σαγκάης

0Σαγκάη1Το λιμάνι της Σαγκάης διατηρεί την πρωτιά του ως το λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων με τις καλύτερες επιδόσεις της Κίνας, παρά τη μείωση της διακίνησης κουτιών για τον μήνα Αύγουστο.

Την «ανάσα» του Ningbo «νοιώθει» η Σιγκαπούρη

0koytiΚούρσα σε εξέλιξη για τις πρώτες θέσεις στην κατάταξη των λιμένων στην Ασία. Το λιμάνι Ningbo-Zhoushan της Κίνας καταγράφει δυναμική ανάπτυξη στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, καθώς πλησιάζει τη Σιγκαπούρη το οποίο επί του παρόντος είναι το δεύτερο πιο πολυσύχναστο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.

Πτωτικά κινούνται οι ναύλοι της spot αγοράς

0Containers stackedΟι ναύλοι spot για φορτία εμπορευματοκιβωτίων εκτός Κίνας έκαναν ένα ακόμη βήμα προς τα κάτω αυτή την εβδομάδα, με τον Δείκτη Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων της Σαγκάης να υποχωρεί κατά 10% για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα, επεκτείνοντας την πτώση που έχει δει τους συντελεστές να μειώνονται κατά περισσότερο από το ήμισυ από την αρχή του έτους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter