Κυρ05112025

Last updateΚυρ, 11 Μαϊ 2025 9am

MAERSK: Προς παραγγελία και νέων Triple-E

maersk-conatiner-2Επέκταση της επένδυσης στην κατηγορία των mega carriers ετοιμάζεται να επιχειρήσει με ορίζοντα το προσεχές εξάμηνο η MAERSK γεγονός που εκτός των άλλων θα ισχυροποιήσει την θέση της στην κατάταξη των εταιριών με τους μεγαλύτερους στόλους.

Αγγελική Φράγκου: Και τέταρτη εισηγμένη στη Ν. Υόρκη

aggeliki fragouΈσοδα 121 εκατ. δολαρίων εξασφάλισε η Navios Maritime Midstream Partners L.P. από την αρχική προσφορά 8.100.000 κοινών μεριδίων που αντιπροσωπεύουν περίπου το 42,5% των μεριδίων της εταιρείας, σε μία τιμή 15 δολαρίων ανά μερίδιο.

Ρότες LNG «χαράζει» η Κίνα

LNG loading terminalΚάπου στα μέσα του καλοκαιριού Κινεζική μελέτη πανεπιστημιακού ιδρύματος σκιαγραφούσε με αφορμή την «στροφή» της Κίνας σε φιλικότερες προς το περιβάλλον μορφές καυσίμων εικάζοντας την με γεωμετρική πρόοδο χρήση του LNG.

Άρχισαν... οι «αψιμαχίες» των alliances

Americas-Ports-Freight-System-Recognized-in-MAP-21-Surface-Transportation-Bill-ReauthorizationΣχεδόν ενάμιση μήνα προς του τέλους του έτους και της αρχής της «χρονιάς των alliances» που θα είναι το 2015 οι «αψιμαχίες» μεταξύ τους άρχισαν από τα Αμερικανικά λιμάνια.

Εγχείρημα αποτύπωσης των εξελίξεων στη ναυτιλιακή βιομηχανία

rupoi-ploion6«Πλοία για το μέλλον», τιτλοφορείται project της European Research Association (ERA) που αποσκοπεί να αποτυπώσεις τις εξελίξεις στην ναυτιλιακή βιομηχανία αλλά και να καταγράψει πολιτικές για τις μεταφορές, τις επιχειρήσεις , την ενέργεια, το περιβάλλον και την προστασία του κλίματος, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Έρευνας και του Ορίζοντα Πρωτοβουλίας 2020, σύμφωνα με την Ναυτιλιακή Ένωση.

O Νίκος Τσάκος πρόεδρος της Intertanko

Nikos-Tsakos-3Ο κ. Νίκος Τσάκος εξελέγη νέος πρόεδρος στην Intertanko την διεθνή ένωση ανεξάρτητων πλοιοκτητών δεξαμενοπλοίων.

Ενεργοποιείται το vessel sharing agreement μεταξύ MSC και MAERSK

MSC-Fabiola-a25413073Από τον Ιανουάριο του επόμενου έτους θα γίνει έναρξη της συμφωνίας μεταξύ της MSC και της MAERSKπου αποτελούν την 2Μ, της χρήσης του στόλου και των δύο εταιρειών με στόχο την δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση του συνόλου του πελατειακού δυναμικού και των δύο εταιρειών, αλλά και τη μείωση των καυσίμων αλλά και άλλων δαπανών που θα συνέβαιναν εάν οι δυο εταιρείες κάλυπταν από μόνες τους γραμμές όπου εμφανίζεται ανταγωνισμός.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ