Deloitte: Φορολογικός οδηγός για τον κλάδο της Ναυτιλίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 09 Φεβρουαρίου 2016 13:23
Φορολογικό οδηγό για τον κλάδο της Ναυτιλίας δημοσίευσε η Deloitte, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη της αγοράς για ενημέρωση σχετικά με τις ειδικές νομοθετικές διατάξεις, καθώς και τις φορολογικές απαιτήσεις που αφορούν στις ναυτιλιακές εταιρίες. Ο Φορολογικός οδηγός για τον κλάδο της Ναυτιλίας επικεντρώνεται στις χώρες Ελλάδα, Αυστραλία, Βιετνάμ, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδονησία, Ιταλία, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη, Φιλιππίνες.
Προσάραξη φορτηγού πλοίου με 22 άτομα νότια της Κέας -UPD
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 09 Φεβρουαρίου 2016 10:59
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και οχημάτων ro-ro "Alios", αποκολλήθηκε με ασφάλεια Κέα και συνοδεία ρυμουλκού οδηγείται στο Λάυριο.
WSJ: Αλλάζει το «σκηνικό» η συνένωση Cosco- CSCL
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 08 Φεβρουαρίου 2016 18:03
Νέα δυναμική στις θαλάσσιες μεταφορές προσδίδει η συνένωση Cosco- CSCL το κοινό σέρβις των οποίων ξεκινά από τις 18 τρέχοντος σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που εστιάζει μεταξύ των άλλων και στο θέμα των συγχωνεύσεων-συνενώσεων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.
Επισημάνσεις Βενιάμη για τις SAG- Στην υψηλότερη φορολογική κλίμακα στην Ευρώπη η ελληνική ναυτιλία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 04 Φεβρουαρίου 2016 15:19
«Σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για την οικονομία της χώρας μας, η ναυτιλία μας, ο πιο παραγωγικός πυλώνας για αυτήν, στοχοποιείται και η νομική αβεβαιότητα και επενδυτική ανασφάλεια που δημιουργείται ενδέχεται να προκαλέσουν φυγή, όχι μόνο του ελληνόκτητου στόλου, αλλά και του ευρωπαϊκού, εκτός Ευρώπης και μετεγκατάσταση σε πιο φιλόξενα διεθνή ναυτιλιακά κέντρα». Το «μήνυμα» αυτό με πολλαπλούς αποδέκτες εξέπεμψε χθες κατά τη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μελών της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ο πρόεδρος του δ.σ. Θ. Βενιάμης.
Το Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας αναγγέλλει την Τελετή Εισαγωγής και Δείπνου 2016
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 04 Φεβρουαρίου 2016 10:06
Το Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας είναι στην ευχάριστη θέση να αναγγείλει την επόμενη μεγάλη εκδήλωσή του η οποία θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Δευτέρας στις 4 Απριλίου 2016 στην αίθουσα Banqueting Hall του εμβληματικού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Νέα δεδομένα στη ναυτιλία από την άρση των κυρώσεων στο Ιράν
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 04 Φεβρουαρίου 2016 06:36
Νέα δεδομένα σε όλους τους τομείς της ναυτιλίας δημιουργεί η άρση των διεθνών κυρώσεων σχετικά με το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν και στη συμφωνία στην οποία κατέληξε για το θέμα αυτό πρόσφατα η Τεχεράνη με τις έξι μεγάλες δυνάμεις (Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες).
Δεν «σταύρωσαν» παραγγελία τον Ιανουάριο, τα Κορεατικά ναυπηγεία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 02 Φεβρουαρίου 2016 23:59
Ούτε μία νέα παραγγελία για πλοίο δεν «σταύρωσαν» τα Κορεάτικα ναυπηγεία τον Ιανουάριο του 2015, εικόνα ενδεικτική για την κρίση που αντιμετωπίζει ο ναυπηγικός κλάδος. Τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία της Κορέας Hyundai Heavy Industries Co., Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. και Samsung Heavy Industries Co. δεν ‘έκλεισαν καμία παραγγελία ναυπήγησης πλοίου τον Ιανουάριο του 2016 όταν πέρυσι είχαν συμφωνήσει με ναυτιλιακές εταιρείες παραγγελίες ύψους 1,8 δις. δολ.
"Ο Ιανουάριος είναι συνήθως ένας μήνας εκτός εποχής για τα ναυπηγεία, αλλά είναι η πρώτη φορά που οι μεγάλοι παίκτες δεν έχουν λάβει ούτε μία παραγγελία αυτόν τον μήνα, ανέφερε μία πηγή στο πρακτορείο Yonhap.
Οι χαμηλότερες τιμές πετρελαίου έχουν αποτέλεσμα την πτώση της ζήτησης για νέα πλοία, όμως είναι οι εγκαταστάσεις για offshore δραστηριότητες, ενώ τα κινεζικά ναυπηγεία έχουν κερδίσει ένα μεγάλο μέρος των παραγγελιών για τα μικρότερα πλοία.
Λόγω της παρατεταμένης κρίσης στο ναυτιλιακό τομέα τα ναυπηγεία έχουν μειώσει τους στόχους τους για το 2015 κατά 20%. Τα τρία μεγάλα κορεατικά ναυπηγεία υπολογίζουν να κερδίσουν παραγγελίες ύψους 37 δισ δολ. έναντι 47 δις. δολ το 2015.