Κυρ05052024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στα «τάρταρα» οι τιμές για διαλύσεις boxships

pakistan3Κατρακυλούν οι προσφερόμενες τιμές ανά τόνο για διαλύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς εκτιμάται ότι το τρέχον έτος θα είναι έτος ρεκόρ για διαλύσεις πλοίων του συγκεκριμένου τομέα σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Υπογράφτηκε η Σύμβαση για τη Ναυτιλιακή Θυρίδα

kouroyblis naft thyridaΟ Υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, υπέγραψε σήμερα τη σύμβαση για τη δημιουργία της Ναυτιλιακής Θυρίδας, η οποία αποτελεί υποχρέωση της Ελλάδας, βάσει της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας. Μετά από τον απαραίτητο έλεγχο που έκανε το Ελεγκτικό Συνέδριο, η σύμβαση υπογράφτηκε με την Κοινοπραξία των εταιρειών Cosmos Business Systems και Δυναμική Πληροφορική. Το ύψος της σύμβασης είναι 1.149.000 ευρώ και ο χρόνος υλοποίησης είναι έξι μήνες.

Συζητήσεις και σχεδιασμοί αποτροπής χάους στην TPM

hanjin 000535Όλοι που εμπλέκονται στα logistics θα πρέπει να μιλήσουν μεταξύ τους και να βρουν μία κοινή «γλώσσα» επικοινωνίας προκειμένου να αποφευχθεί το μέλλον μία ανάλογου μεγέθους χαοτικής κατάστασης που επέφερε η κατάρρευση της Hanjin.

Nέος γ.γ. του ΥΝΝΠ ο Διονύσης - Χαράλαμπος Καλαματιανός

3333 ΚαλαματιανόςΚαθήκοντα του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στη θέση του παραιτηθέντος Γιάννη Θεοτοκά αναλαμβάνει ο κ. Διονύσης -Χαράλαμπος Καλαματιανός του Χρήστου, απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, της Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς επίσης και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Ειδίκευσης Ευρωπαϊκών Σπουδών (Master of Science in European Studies) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες: Νέα ευρωπαϊκή στρατηγική για τη ναυτιλία μετά το 2018

ECSA 0034Μια νέα στρατηγική για τη ναυτιλία, που θα επιτρέψει την ΕΕ να διατηρήσει τον παγκόσμιο ηγετικό της ρόλο στον κλάδο ζητούν δέκα ευρωπαϊκοί ναυτιλιακοί φορείς με κοινή δήλωση τους.

Κατανοούν... οι liners το νόμο της αγοράς

Container 00Φαίνεται ότι οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έχουν αρχίσει να «κατανοούν» καλύτερα το νόμο της αγοράς περί προσφοράς-ζήτησης ισχυρίζονται τώρα αναλυτές του τομέα που κάνουν λόγο για «την στιγμή».

Αυξημένος κατά 2,8% ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών

naftiki ekpaidefsi 88Αύξηση της τάξης του 2,8% σημείωσε το 2016, ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών σε εμπορικά πλοία, με ελληνική και ξένη σημαία, συμβεβλημένα με το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ