Τετ05212025

Last updateΤετ, 21 Μαϊ 2025 12pm

Γιατί «σέρνεται» ο BDI

BulkCarrier 704Η περίοδος που διανύουμε μπορεί να χαρακτηριστεί ως η πιο «άχαρη» και βασανιστική περίοδος για την πορεία του BDI καθώς, παρά το γεγονός ότι σε επίπεδα μέσου όρου είναι σε αρκετά καλύτερα επίπεδα από την αντίστοιχη περίοδο του 2013, ο δείκτης συνεχίζει να αμφιταλαντεύεται γύρω από τις 1,000 μονάδες εδώ και ένα μήνα περίπου, χωρίς όμως αυτό να προκαλεί ανησυχία για την γενικότερη πορεία του, καθώς όπως πολλές φορές έχουμε αναφέρει ο BDI ιστορικά αρχίζει και επιδεικνύει τη δυναμική του από το καλοκαίρι και μετά και ιδιαίτερα το τελευταίο τρίμηνο του χρόνου, επισημαίνει σε ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος «G. Moundreas».

Θετικές προσδοκίες από την Moore Stephens

Shipping-Confidence-Hits-Highest-Level-Since-2008Παρά το γεγονός ότι η διορθωτική πορεία του δείκτη συνεχίστηκε και την προηγούμενη εβδομάδα, η τελευταία τριμηνιαία έκθεση "Shipping Confidence Survey" της Moore Stephens, μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2014 επιβεβαιώνει το θετικό κλίμα που υπάρχει και την γενικότερη πεποίθηση για βελτίωση της αγοράς.

Δυο στους τρεις περιμένουν καλύτερα αποτελέσματα από τη ναυτιλία, αλλά μεγαλύτερη είναι η αισιοδοξία για τα τρένα και τα αεροπλάνα

pontoporo.ploioΛιγότεροι είναι οι αισιόδοξοι για το μέλλον της ναυτιλίας σε σύγκριση με όσους βλέπουν με θετικό μάτι τις εξελίξεις στον κλάδο των σιδηροδρόμων και των αεροπορικών μεταφορών.

Πτώσης συνέχεια στην αγορά ξηρού φορτίου

0bulk carrierΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Director TMC MARITIME CO.

Δρ. Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Maritime Executive and Consultant

H αγορά ξηρού φορτίου συνέχισε την πτωτική της πορεία την προηγούμενη εβδομάδα με τα Capes να σημειώνουν πάλι 2ψήφια εβδομαδιαία πτώση και μονοψήφιες απώλειες για τα μικρότερα μεγέθη.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ