Πεμ07032025

Last updateΠεμ, 03 Ιουλ 2025 10am

«Καμπανάκι» για τα «κόκκινα» ναυτιλιακά δάνεια της Bremer Landesbank

euro 593Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ζητά από την κρατική γερμανική τράπεζα Bremer Landesbank να ενισχύσει τα κεφάλαιά της έναντι μη εξυπηρετούμενων ναυτιλιακών δανείων, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters.

Και εγένετο «THE Alliance»…

Hanjin Shipping vessel 009Δημιουργήθηκε η τρίτη κατά σειρά συμμαχία στον τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων επιβεβαιώνοντας αναλυτές που ήθελαν να μην έχουν ολοκληρωθεί οι διεργασίες συνένωσης δυνάμεων μεταξύ ναυτιλιακών εταιριών που μέχρι πρότινος έμεναν απέξω από τις υφιστάμενες συμμαχίες.

Χρηματοδότηση 140 εκατ. δολ για τέσσερα νεότευκτα εξασφάλισε η Stealthgas

stealthgas vessel 3334Δύο πιστωτικές γραμμές συνολικού ύψους 140 εκατ. δολ. εξασφάλισε η Stealthgas για την χρηματοδότηση τεσσάρων νεότευκτων πλοίων της.

Γιάννης Κούστας: Θα προστατεύσουμε την αξία των ναυλοσυμφώνων

koystasgiannisΜέρες του τέλους του 2008 και των αρχών του 2009 ζει η αγορά των containerships σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Danaos Corporation κ. Γιάννη Κούστα.

Αποχώρησε από την Paramaount Tankers ο Βίκτωρ Ρέστης

restis13Αποχώρησε από την κοινοπραξία Paramount Tankers που είχε συστήσει με την Μαλαισιανή ναυτιλιακή εταιρεία ΑΕΤ η ναυτιλιακή Golden Energy Holdings του Βίκτωρα Ρέστη.

Η Golden Energy κατείχε το 50% της Paramount με το υπόλοιπο 50% να ελέγχει η AET. H Μαλαισιανή εταιρεία αγόρασε το 50% της Golden Energy και ελέγχει τώρα το 100% των μετοχών της Paramount Tankers, η οποία διαθέτει ένα στόλο με έξι δεξαμενόπλοια Aframax.
Η κοινοπραξία είχε ιδρυθεί πριν έξι χρόνια ενώ η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι Σεπτέμβριο του 2016.

Επιμένουν οι δανειστές για αλλαγές στη φορολογία της ναυτιλίας

epixeiriseis klimaΣυνεχίζεται με αμείωτη ένταση η προσπάθεια αντιπάλων λόμπι της ελληνόκτητης ναυτιλίας για αλλαγή του φορολογικού καθεστώτος.

Οι Έλληνες εφοπλιστές διατηρούν την πρωτιά στις αγοραπωλησίες

elliniki nautilia1Συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν στις αγοραπωλησίες πλοίων οι Ελληνες εφοπλιστές και το πρώτο τρίμηνο του 2016, με ρυθμούς βέβαια χαμηλότερους σε σύγκριση με πέρυσι, καθώς η αγορά στο σύνολό της έχει βάλει λίγο φρένο λόγω της κρίσης που πλήττει κυρίως τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ