Σαβ05102025

Last updateΣαβ, 10 Μαϊ 2025 1pm

Δέκα + τέσσερα «πράσινα» VLCC για την Capital Maritime & Trading

0vmarinakisΤο γύρο του διαδικτύου κάνουν ήδη από χθες στοιχεία της είδησης του tradewinds ότι η Capital Maritime & Trading, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, έκλεισε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries για την κατασκευή δέκα δεξαμενόπλοιων με πρόωση διπλού καυσίμου, συμπεριλαμβανομένης option για τέσσερα επιπλέον πλοία.

Δύο πρωτοχρονιές και τα SOx

0koyti«Πιέσεις» στις ναυτιλιακές εταιρίες κυρίως εκείνες που διαχειρίζονται στόλους πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διαβλέπουν αναλυτές λόγω της εφαρμογής από την 1-1-2020 της απόφασης του ΙΜΟ για τα SOx. Αλλά αυτό δεν αποτελεί πλέον είδηση.

Ένας γίγαντας στην αγορά του LNG

0sovcomflotΈνα γιγάντιο σχήμα στην αγορά του LNG δημιουργεί η υπογραφή ενός joint shipping venture μεταξύ της Novatek και της Sovcomflot.

Στην ΔΕΘ η ONEX SHIPYARDS

0Ξενοκώστας1Το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο και η Αμερικανική Πρεσβεία στην Αθήνα διοργανώνουν και φέτος σειρά εκδηλώσεων στην 84η ΔΕΘ.

Δεν… σκέφτεται τα 25άρια

0cosco nebulla 708Δεν... σκέφτεται τα 25άρια η COSCO σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Cosco Shipping Wang Haimin ο οποίος μιλώντας σε δημοσιογράφους επεχείρησε να θέσει τέλος στην φημολογία για το ενδεχόμενο η COSCO να παραγγείλει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με δυναμικότητα 25.000 TEU’s.

Συμφωνία συνεργασίας με «φόντο» τα logistics

mol container 06mΣυμφωνία συνεργασίας με «φόντο» τα logistics συνήψε η Mitsui OSK Lines και η Τουρκική εταιρία παραγωγής προϊόντων χάλυβα Tosyalı Holding.

VERNICOS SCAFI : Με ασφάλεια οδηγήθηκε στην Μαλαισία ακυβέρνητο φορτηγό πλοίο.

 

Μια από τις πλέον δύσκολες επιχειρήσεις ναυαγαιρεσίας πλοίου έφερε εις πέρας πριν από λίγες μέρες η VERNICOS SCAFI διασώζοντας στην Ινδονησία ένα έμφορτο με κάρβουνο, πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου χωρητικότητας 85.000 τόνων.Συγκεκριμένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου ηλικίας δέκα ετών, υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ, το οποίο μετεφερε 75.000 τόνους κάρβουνο, αξίας (φορτίο και πλοίο) άνω των 20 εκατ. Δολαρίων έμεινε ακυβέρνητο ανοικτά της Ινδονησίας με τα θαλάσσια ρεύματα να το παρασύρουν σε αβαθή με άμεσο κίνδυνο να προσαράξει.

Η VERNICOS SCAFI έσπευσε στην περιοχή με το mega -tugs “Pacific Defiance” (ιπποδύναμης 250 bollard pull), η αξία του οποίου φτάνει στα 35 εκατ. Δολαρία και μετέφερε με ασφάλεια το εν λόγω σκάφος από την Ινδονησία στην Μαλαισία διαπλέοντας μέσα από θαλάσσια περιοχή η οποία έχει χαρακτηριστεί “κόκκινη” λόγω των συχνών πειρατικών επιθέσεων που σημειώνονται σε αυτήν.

G.Vernicos

Πρόκειται για μια ναυαγαιρεσία που ξεχωρίζει όχι τόσο λόγο της εμπλοκής του ειδικού mega-tugs “Pacific Defiance”, αλλά κυρίως λόγω των ειδικών συνθηκών κάτω από τις οποίες εξασφαλίστηκε η ασφάλεια πλοίου και φορτίου, αλλά και η εξίσου ασφαλής μερταφορά του στην Μαλαισία όπου και θα πραγματοποιήσει τις αναγκαίες επισκευαστικές εργασίες.

Όπως είναι ήδη γνωστό η VERNICOS SCAFI, η οποία μετέχει στην Κοινοπραξία "MED TUGS", δημιουργήθηκε από την συν-ένωση δύο ιστορικών ευρωπαϊκών εταιριών του κλάδου, της ελληνικής εταιρίας Vernicos Tugs & Salvage και της ιταλικής La Scafi, Società di navigazione S.p.A (Scafi).

Αυτή η σύμπραξη προήλθε από την απόφαση της ιταλικής εταιρίας να επενδύσει στην Ελληνική εταιρία μέσο της εξαγοράς και ανταλλαγής μετοχών.

Η VERNICOS SCAFI ελέγχει πλέον 39 ναυαγοσωστικά – ρυμουλκά σκάφη εκ των οποίων τα 21 προέρχονται από την SCAFI και τα 18 από την Vernicos Tugs & Salvage, μεταξύ των οποίων και το μοναδικό “Pacific Defiance”.

Την απόλυτη ικανοποίηση τους για την ολοκλήρωση αυτής της ιδιαίτερης διάσωσης εξεφρασαν οι εφοπλιστές κ.κ. Δημήτρης και Γιώργος Βερνίκος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ