Τρι09232025

Last updateΤρι, 23 Σεπ 2025 7pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα;

rypoi naftilia 057288Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα;

Ναυπηγήσεις: LOI κατασκευής 20 bulk με καύσιμο LNG

0 ForwardΈνα Letter of Intent κατασκευής μέχρι 20 bulk carrier η πρόωση των οποίων θα γίνεται με καύσιμο LNG υπεγράφη μεταξύ των FORWARD MARITIME GROUP και JIANGSU YANGZIJIANG SHIPBUILDING GROUP .

Αέριοι ρύποι: Ρότα για multi-fuel μέλλον έθεσε η ExxonMobil

rupoi ploion6Επάνω στην ανάπτυξη μίας νέας γενιάς καυσίμων εργάζεται ήδη η ExxonMobil ενόψει της μείωσης των προσμείξεων σε θειώδεις ενώσεις προκειμένου να προσφέρει εναλλακτικές προτάσεις στα marine gas oil (MGO).

Container Market: Ανοδικά αλλά με χαμηλές ταχύτητες λόγω έλλειψης χωρητικότητας

Container 00Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.

Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Το πρώτο δεξαμενόπλοιο της Σιγκαπούρης με καύσιμο LNG

singapore port 12Η Keppel Offshore & Marine σε συνεργασία με την Mitsui & Co (Asia Pacific) «χτίζουν» το πρώτο dual-fuel bunker tanker για το Λιμάνι της Σιγκαπούρης.

Παραγγελία για 2.500 «κουτιά» ψυγεία από την Chiquita

0ψυγείο κουτίΠαραγγελία για 2.500 «κουτιά» ψυγεία στην Maersk Container Industry (MCI) με σύστημα ελεγχόμενης ατμόσφαιρας για την μεταφορά μπανανών έδωσε η Chiquita.

Αέριοι ρύποι-ΙΜΟ: «Συμβιβαστική» πρόταση για μείωση 50% στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων

rypoi naftilia 057288«Συμβιβαστική» πρόταση για μείωση κατά 50% των αέριων ρύπων με ορίζοντα το 2050 φαίνεται πως εξετάζεται στο τραπέζι των συζητήσεων σε επίπεδο ΙΜΟ για το εν λόγω θέμα που απασχολεί έντονα την παγκόσμια ναυτιλία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter