Σαβ06212025

Last updateΠαρ, 20 Ιουν 2025 5pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χ. Φαφαλιός για την μετα Brexit περίοδο: Στηρίζουμε το Λονδίνο να παραμείνει επίκεντρο της παγκόσμιας ναυτιλίας

0ΦαφαλιόςΣτις γεωπολιτικές εξελίξεις με πρωταγωνίστριες τις ΗΠΑ, Ρωσία και Κίνα αλλά και στη διαμόρφωση της ναυλαγοράς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του Greek Shipping Cooperation Committee, Χαράλαμπος Φαφαλιός, στην εκδήλωση των Ελλήνων εφοπλιστών του City για την κοπή της πίτας.

Η πετρελαϊκή του Μαδούρο κατάσχεσε το πετρέλαιο 2 ελληνικών τάνκερ

0tankerΣοβαρό πρόβλημα δημιουργεί σε ελληνικές ναυτιλιακές – και όχι μόνο – η κρίση στη Βενεζουέλα.

Intercargo: Σοβαρή απειλή η υγροποίηση φορτίων

0Dry Bulk carrierΑυξημένη επαγρύπνηση συνέστησε στα μέλη της η Intercargo έναντι της σοβαρής απειλής υγροποίηση φορτίων εξ αιτίας των οποίων έχουν σημειωθεί ναυτικά ατυχήματα.

Μικρές ρυθμίσεις αλλά με μεγάλο όφελος

0σιδηροτροχιέςΜικρές βελτιωτικές ρυθμίσεις σε οδικούς και σιδηροδρομικούς κόμβους μπορούν να αποφέρουν μεγάλο όφελος στο μεταφορικό σύστημα της Βρετανίας.

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση Κοπής Πίτας της HELMEPA

0HELMEPA pitaΠαρουσία Επιτίμων Μελών, Μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, του Προέδρου της Ουκρανικής ΜΕΡΑ - UKRMEPA, εκπροσώπων των Ορκωτών Λογιστών Moore Stephens και του προσωπικού της Γραμματείας της HELMEPA, ο Πρόεδρος Δρ. Γεώργιος Γράτσος «έκοψε» την πρωτοχρονιάτικη πίτα, χθες, Τετάρτη 30 Ιανουαρίου, στα γραφεία της.

Ο Γ. Προκοπίου στο Slide2Open Shipping Finance: Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας θα εξομαλυνθεί στους επόμενους 5-6 μήνες

prokopiou slide2openΜεγάλη αίσθηση προκάλεσε η ζωντανή συνέντευξη επί σκηνής του Γιώργου Προκοπίου, ιδρυτή, της Sea Traders SA, της Dynacom Tankers Management Ltd. και της Dynagas Ltd., από τον δημοσιογράφο της Wall Street Journal, Costas Paris, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου Slide2Open Shipping Finance 2019.

Τα καύσιμα ψαλίδισαν στο μισό τα κέρδη της Cosco Shipping Holdings

cosco logoneoΗ COSCO SHIPPING Holdings Co., προειδοποίησε σήμερα τους επενδυτές, ότι αναμένει πτώση κερδών για τη χρήση 2018 στα 1,42 δις. RMB από 2,662 δις. RMB ένα χρόνο πριν. Θα καταγράψει δηλαδή μία μείωση κατά 55%!. Οι λόγοι που επικαλείται ο κινεζικός ναυτιλιακός όμιλος για την μεγάλη αυτή πτώση της κερδοφορίας είναι μεταξύ άλλων η σημαντική αύξηση των τιμών των καυσίμων, στο λειτουργικό επίπεδο ενώ αναμένεται καταγράψει και έκτακτες οικονομικές επιβαρύνσεις που συνδέονται με την αγορά μετοχών στην Qingdao Port International Co., το 2017.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter