Τετ09172025

Last updateΠεμ, 18 Σεπ 2025 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο ΥΝΑΝΠ κ. Γιάννης Πλακιωτάκης καλεί τον ΙΜΟ να λάβει μέτρα για επαναπατρισμό των ναυτικών και την αντικατάσταση τους

0PLa1Την λήψη μέτρων για την άμεση αντιμετώπιση του μείζονος θέματος της αντικατάστασης των πληρωμάτων και τον επαναπατρισμό των ναυτικών που παραμένουν στα πλοία εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 ζητά ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης με επιστολή του προς τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) κ. Kitack Lim.

Έκθεση Συγκριτικής Αξιολόγησης 2018 – 2019 δημοσιοποίησε η INTERCARGO

0Panamax bulker deckΈκθεση Συγκριτικής Αξιολόγησης 2018 – 2019 δημοσιοποίησε η INTERCARGO.

Ναυτική εκπαίδευση: Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ ΥΝΝΠ και Iδρύματος Ευγενίδου

0DSC 1667mΠρωτόκολλο συνεργασίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Ιδρύματος Ευγενίδου υπέγραψαν σήμερα ο Υπουργός κ. Γιάννης Πλακιωτάκης και ο Προέδρος του Ιδρύματος κ. Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης.

Άνοδος του BDI, παρά το αρνητικό κλίμα

0Dry Bulk carrierΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Μέρα με τη μέρα ανακοινώνονται όλο και περισσότερες μελέτες και αναλύσεις για τον αντίκτυπο του COVID-19 στην παγκόσμια οικονομία.

Seanergy Maritime Holdings Corp. : Επιτυχής αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 13,7 εκατ. δολαρίων με την ολοκλήρωση δύο διαδοχικών συναλλαγών

0seanergyΗ Seanergy Maritime Holdings Corp. (NASDAQ: SHIP) («Seanergy» ή «Εταιρεία») ανακοινώνει την επιτυχημένη αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, συνολικού ύψους 13,7 εκατ. δολαρίων.

IBM: Δεν έχει εκλείψει ο κίνδυνος της πειρατείας

piratis 45678Δεν υπάρχει κανένας λόγος εφησυχασμού για τους πλοιοκτήτες καθώς δεν έχει εκλείψει ο κίνδυνος της πειρατείας τονίζει το International Maritime Bureau που έδωσε στοιχεία για τις πειρατικές επιθέσεις του πρώτου τριμήνου του έτους.

Ζητείται συγχρονισμός βημάτων εφοπλιστών, ΕΕ και ΙΜΟ

ecsaΝα συγχρονίσει τα βήματα της με αυτά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) στα θέματα της μείωσης των αερίων ρύπων του θερμοκηπίου από τα πλοία ζητούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τέσσερις διεθνείς εφοπλιστικές ενώσεις.

Ο φορέας των εφοπλιστικών φορέων των χωρών μελών της ΕΕ (ECSA) μαζί την ένωση των βυθοκόρων ((EuDA), την διεθνή ένωση κρουαζιεροπλοίων (CLIA),και την  Interferry (επιβατηγά-οχηματαγωγά), έστειλαν επιστολή στην Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen, ζητώντας μεταξύ άλλων από την ΕΕ ενόψει της αναστολής όλων των συναντήσεων για το περιβάλλον του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) , να προσαρμόσει ανάλογα και το δικό της χρονοδιάγραμμα προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με το χρονοδιάγραμμα του Οργανισμού.

Επισημαίνεται ότι τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί η σύνοδος της Επιτροπής Προστασίας του Περιβάλλοντος (MEPC) του ΙΜΟ όπου θα εξετάζονταν προτάσεις για την εφαρμογή βραχυπρόθεσμων μέτρων μείωσης των εκπομπών CO2 από τα πλοία. Η σύνοδος αναβλήθηκε λόγω κορονοϊου για το μέλλον.

Από την πλευρά της η ΕΕ έχει θέσει για συζήτηση την «Πράσινη Συμφωνία» (Green Deal) η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και προτάσεις για ένταξη της ναυτιλίας στο σύστημα εμπορίας ρύπων. Ωστόσο από την άλλη η ΕΕ έχει αποδεχθεί ως ένα βαθμό ότι τα περιβαλλοντικά θέματα της ναυτιλίας θα πρέπει να αντιμετωπίζονται στον ΙΜΟ. Ως εκ τούτου οι τέσσερις εφοπλιστικές ενώσεις ζητούν από την ΕΕ να προσαρμόσει το χρονοδιάγραμμα των κινήσεων της σε αυτό του ΙΜΟ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter