Σαβ06282025

Last updateΣαβ, 28 Ιουν 2025 2pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Γιάννης Πλακιωτάκης: Το 2020 θα είναι χρονιά μεταρρυθμίσεων σε όλα τα επίπεδα- Το Ελληνικό νηολόγιο θα γίνει πιο ανταγωνιστικό

0plakiwtakis3Υπάρχει τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον για τα 10 μεγάλα περιφερειακά λιμάνια της χώρας μας, καθώς έχουν τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα από γεωπολιτικής και γεωστρατηγικής άποψης, τόνισε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης στο πλαίσιο διεξαγωγής του συνεδρίου OPEN SHIPPING FINANCE 2020 που πραγματοποιείτα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Αναβαθμίζεται η παρουσία του DNV GL στον Πειραιά

0dnv gl169Την απόφαση του DNV GL να μετατρέψει τα γραφεία της Ελλάδας σε κεντρικά γραφεία ύστερα από απόφαση που έλαβε ο Νηογνώμονας ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος του DNV GL κ. Ιωάννης Χιωτόπουλος

Νέα πτώση για τον BDI

bulk cargo 653Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Φαίνεται πως οι διακοπές στην Κίνα πίεσαν περαιτέρω την ήδη κακή εικόνα της αγοράς ξηρού φορτίου, καθώς η δραστηριότητα στην Ασία ήταν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.

Περιβαλλοντικές και ρυθμιστικές προκλήσεις της επόμενης δεκαετίας στο επίκεντρο του 2ου WSLF

0Palladian 2nd world shipping forumΗ Palladian Conferences, διοργανώνει την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020 στο ξενοδοχείο NJV Athens Plaza στην Αθήνα, το 2ND WORLD SHIPPING LAW FORUM (WSLF), το οποίο θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος και της Ένωσης Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας.

Εδραιώνουν τη συνεργασία τους IMO και Wista

0Despina Theodosiou Μνημόνιο με το οποίο εδραιώνεται η τεχνική συνεργασία IMO και Wista υπεγράφη πρόσφατα.

«Μολυσμένος» και ο Πειραιάς

0BunkeringΜεταξύ των έξι λιμένων που αναφέρθηκαν για εκτός προδιαγραφών sulphur fuel oil blends «φιγουράρει» και ο Πειραιάς σύμφωνα με στοιχεία του Veritas Petroleum Services.

Kitack Lim: Θετικά τα πρώτα στοιχεία εφαρμογής του IMO2020

rupoi ploion6Από την 1η Ιανουαρίου 2020, το συνολικό ανώτατο όριο για την περιεκτικότητα σε θείο του πετρελαίου πλοίων μειώθηκε στο 0,5% από 3,5% (βάσει του λεγόμενου κανονισμού «IMO 2020»).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter