Τετ07022025

Last updateΠεμ, 03 Ιουλ 2025 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνεργασία γιγάντων για «πράσινο καύσιμο» πλοίων

0NYK ammoniaNYK Line, Japan Marine United και ClassNK συμφώνησαν να συνεργαστούν για την ανάπτυξη ενός ειδικού δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο επίσης θα την χρησιμοποιεί και ως καύσιμο πρόωσης.

Χρονοδιάγραμμα τηλεσυνεδριάσεων δημοσιοποίησε ο ΙΜΟ

imo logo 2Ο ΙΜΟ εξέδωσε το χρονοδιάγραμμα των συνεδριάσεων απο τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2020, ορίζοντας ημερομηνίες για τις απομακρυσμένες τηλε-συνεδριάσεις του Συμβουλίου και των Επιτροπών του ΙΜΟ.

Bimco: Τι αναφέρει, σε ανακοίνωση της, για την νέα μελέτη του ΙΜΟ για τις εκπομπές CO2 από τα πλοία

bimcoΕπειδή πολλά λέγονται και γράφονται το τελευταίο διάστημα για την νέα μελέτη του ΙΜΟ για τους αέριους ρύπους του θερμοκηπίου (4th Greenhouse Gas study) το theseanation.gr παρουσιάζει στη συνέχεια την πλήρη ανακοίνωση της Bimco σχετικά με το θέμα.

Συγνώμη για την πετρελαιοκηλίδα

0mavrikiosΗ εταιρεία Mitsui OSK Lines, που διαχειρίζεται το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο που προσάραξε ανοικτά του Μαυρικίου στον Ινδικό Ωκεανό στα τέλη του προηγούμενου μήνα, ζήτησε συγγνώμη για την μεγάλη πετρελαιοκηλίδα, η οποία σύμφωνα με αξιωματούχους και περιβαλλοντολόγους προκαλεί οικολογική καταστροφή.

COVID-19:Με ΚΥΑ η κάλυψη των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών των ναυτικών

0ΠλοίοΚατά 100% θα καλύψει ο κρατικός προϋπολογισμός τις εργοδοτικές ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών που δεν τελούν σε καθεστώς αναστολής της σύμβασης εργασίας, για ένα τρίμηνο και αναδρομικά από 1η Ιουλίου έως και 30 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με ΚΥΑ των υπουργών Εργασίας και Ναυτιλίας.

«Αποσύνδεση» από το παγκόσμιο εμπόριο των εκπομπών αερίων των πλοίων «βλέπει» ο ΙΜΟ

rupoi ploion6Η τέταρτη μελέτη του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τα αέρια θερμοκηπίου τονίζει ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία συνέχισε την τάση αποσύνδεσης της αύξησης των εκπομπών από την παγκόσμια ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου. Ωστόσο, η έκθεση καταδεικνύει ότι οι βελτιώσεις στην τεχνική αποδοτικότητα από μόνες τους δεν θα είναι αρκετές για να επιτύχει ο τομέας τον στόχο της μείωσης κατά το ήμισυ των εκπομπών έως το 2050, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008.

«Αδρανή» δύο πλοία στην Αυστραλία λόγω «σκάντζας»

0Crew manΔύο εμπορικά πλοία παραμένουν σε «αδράνεια» στην Αυστραλία εξ αιτίας της άρνησης των πληρωμάτων τους να επεκτείνουν τις ήδη παρατεταμένες συμβάσεις τους λόγω της αδυναμίας εναλλαγής τους («σκάτζας»)με συναδέλφους τους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter