ΝΑΥΤΙΛΙΑ
Σε καλοκαιρινό λήθαργο η αγορά ξηρού φορτίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 08 Αυγούστου 2022 09:26
Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Manager TMC MARITIME CO.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Chartering Department TMC MARITIME CO.
Σημαντικές απώλειες παρουσίασε η αγορά ξηρού φορτίου την εβδομάδα που πέρασε.
Ενέργεια από τα παλιρροϊκά κύματα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 07 Αυγούστου 2022 09:15
Η Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) θα συμμετάσχει σε μια επίδειξη παλιρροϊκής ενέργειας σε περιοχές εκτός δικτύου της Σιγκαπούρης που διεξάγεται από την Bluenergy Solutions.
Αναθεωρημένη ρήτρα BIMCO για τις λοιμώδεις ή μεταδοτικές ασθένειες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Αυγούστου 2022 13:25
Η αναθεωρημένη ρήτρα BIMCO για τις λοιμώδεις ή μεταδοτικές ασθένειες για τα συμβαλλόμενα μέρη της χρονοναύλωσης 2022 είναι πλέον διαθέσιμη.
Seanergy Maritime - Ρεκόρ οικονομικών αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο και πρώτο εξάμηνο του 2022
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Αυγούστου 2022 09:20
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. (η «Εταιρεία» ή Seanergy) (NASDAQ:SHIP) ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και πρώτο εξάμηνο του 2022, καθώς και τριμηνιαίο μέρισμα 0,025 εκατ. δολαρίων ανά μετοχή.
Στο στόλο της Grimaldi το Eco Adriatica
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 04 Αυγούστου 2022 16:27
Η Grimaldi παρέλαβε το Eco Adriatica, το ενδέκατο από μια σειρά δώδεκα υβριδικών πλοίων RoRo.
Διώρυγα Κορίνθου: Αυξημένες οι διελεύσεις πλοίων τον πρώτο μήνα επαναλειτουργίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 04 Αυγούστου 2022 15:42
Σε πλήρη λειτουργία έχει τεθεί από τις αρχές Ιουλίου η ΑΕΔΙΚ, 100% θυγατρική του Υπερταμείου που διαχειρίζεται τη Διώρυγα της Κορίνθου, φέρνοντας νέα αναπτυξιακή πνοή και σημαντικά οφέλη στην τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία.
Ο EEXI θα «ζητήσει» χωρητικότητα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 04 Αυγούστου 2022 07:14
«Θα χρειαστούμε κάπου μεταξύ 5% και 15% περισσότερη χωρητικότητα έως το 2030, εάν ο τρόπος που συμμορφωνόμαστε είναι μειώνοντας την ταχύτητα» ανέφερε μεταξύ άλλων ο CEO της MAERSK Søren Skou σχολιάζοντας χθες, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων, τις εξελίξεις αναφορικά με τον Energy Efficiency Existing Ship Index (EEXI).
