Τετ11122025

Last updateΤετ, 12 Νοε 2025 5pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Απέσυρε το ενδιαφέρον της η MSC για την ITA Airways

0ita airwaysΑπέσυρε το ενδιαφέρον της η MSC για την ιδιωτικοποίηση της ITA Airways.

Πτωτικά το εθνικό νηολόγιο τον Σεπτέμβριο

elliniki naftilia 00Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Σεπτέμβριο 2022. Ειδικότερα:

Κανονισμούς για πυρινοκίνητα εμπορικά πλοία θέτει σε εφαρμογή η Βρετανία

Capesize VesselsΗ Βρετανία πρόκειται να θεσπίσει νομοθεσία για την πυρηνική πρόωση για εμπορικά πλοία, κλείνοντας ένα κενό στο ναυτιλιακό νομοθετικό της σύστημα σχετικά με μια τεχνολογία πρόωσης που κερδίζει μεγάλη προσοχή στον ναυτιλιακό κόσμο ως πιθανή διέξοδο για τη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων.

Λευκή βίβλος από το ABS για τα βιοκαύσιμα

0BiofuelsΤο ABS συνεχίζει τη σειρά των κορυφαίων οδηγιών για τα εναλλακτικά καύσιμα με τη δημοσίευση της τελευταίας λευκής βίβλου της που εξετάζει τις δυνατότητες των βιοκαυσίμων στη ναυτιλία.

Ναυτιλιακό μέτωπο με στόχο την χρηματοδοτηση έργων απανθρακοποίησης της ναυτιλίας

ecsaΚαθώς οι διαπραγματεύσεις για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Ρύπων (EU ETS) μπαίνουν στην τελική ευθεία, ευρωπαίοι πλοιοκτήτες, εκπρόσωποι λιμανιών και λιμενικών φορέων, ο τομέας κρουαζιέρας και πορθμείων, τα ναυπηγεία και οι κατασκευαστές εξοπλισμού, οι προμηθευτές καυσίμων, οι φορτωτές και οι διαμεταφορείς επαναλαμβάνουν την έκκλησή τους προς τις ρυθμιστικές αρχές να επιστρέψουν έσοδα του ETS που προέρχονται από τη ναυτιλία, στον ναυτιλιακό τομέα.

Σταδιακά το SIRE 2.0

0BunkeringΤο Oil Companies International Marine Forum (OCIMF) επιβεβαίωσε ότι το επικαιροποιημένο πρόγραμμα έκθεσης επιθεώρησης πλοίων (SIRE 2.0) θα παραδοθεί σταδιακά που θα περιλαμβάνει τέσσερα στάδια, αντί για μια ενιαία εναλλαγή μεταξύ του τρέχοντος SIRE (VIQ7) και του νέου SIRE 2.0.

Greener Shipping Summit 2022 : Η ναυτιλία πλέει στη ρότα της κλιματικής αλλαγής

0Conference2022 90Ενώ όλοι επικροτούμε τα μέτρα για την κλιματική αλλαγή, η ναυτιλιακή βιομηχανία και όχι άλλες πιο ρυπογόνες βιομηχανίες φέρει την ευθύνη που μπήκε στο στόχαστρο των παγκόσμιων ρυθμιστικών αρχών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter