ΝΑΥΤΙΛΙΑ
Απέρριψαν την πρόταση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 03 Αυγούστου 2022 15:51
Τα «κράτη σημαίας» απέρριψαν μια πρόταση για υποχρεωτικούς νέους κανόνες που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις αναφορές ατυχημάτων απαιτώντας από τους ερευνητές να κατανοήσουν τα βαθύτερα αίτια των σοβαρών ατυχημάτων.
Ε.Ε.Ε.: Η Ελλάδα είναι ένα από τα σημαντικότερα νηολόγια στον κόσμο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 03 Αυγούστου 2022 13:43
Καταλαμβάνοντας την 8η θέση σε όρους χωρητικότητας (dwt), η Ελλάδα είναι ένα από τα σημαντικότερα νηολόγια στον κόσμο, κατέχοντας επίσης τη 2η θέση στην ΕΕ αναφέρει σε ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Δέκα δις κέρδη…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 03 Αυγούστου 2022 13:27
Ανακοίνωσε επίσημα τα οικονομικά αποτελέσματα η MAERSK.
Επικεφαλής του American P&I Club η Δωροθέα Ιωάννου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 03 Αυγούστου 2022 13:17
Η πρώτη γυναίκα επικεφαλής σε ναυτασφαλιστικό οργανισμό – P&I Club είναι γεγονός. Η Δωροθέα Ιωάννου, από την 1η Αυγούστου ανέλαβε τα καθήκοντά της με την αποχώρηση μετά από 27 χρόνια σταδιοδρομίας ο Joe Hughes.
Αναβολή λόγω αβεβαιότητας…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 03 Αυγούστου 2022 09:11
Η ΟΝΕ ανέβαλε την ανακοίνωση των εκτιμήσεών της για ολόκληρο το έτος καθώς διάφορες παράμετροι που είναι ευμετάβλητες επηρεάζουν την εφοδιαστική.
Ενδιαφέρουσα η αγορά χύδην ξηρού φορτίου το 2023
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 02 Αυγούστου 2022 17:09
Η έναρξη ισχύος των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών του ΙΜΟ το 2023 αναμένεται να επιβραδύνει την είσοδο νεότευκτων πλοίων στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου, σύμφωνα με πρόσφατη πρόβλεψη της αγοράς από την Vessels Value.
Η συμφόρηση… ενισχύει τις προοπτικές λειτουργικών κερδών της MAERSK
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 02 Αυγούστου 2022 15:06
H MAERSK αύξησε τις οικονομικές προσδοκίες για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, καθώς οι υψηλότεροι ναύλοι παρέμειναν λόγω της συνεχιζόμενης συμφόρησης σε ολόκληρη την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού.